تماس با ما

کارتن کیوی: ویژگی های اصلی کارتن کیوی چیست؟

اهمیت انتخاب کارتن برای بسته‌بندی کیوی
5/5 - (1 vote)

یکی از دغدغه‌هایی که ذهن تولیدکنندگان میوه‌ها و سبزیجات را مشغول کرده نحوه صادرات این محصولات است. چون میوه‌ها و سبزیجات آسیب‌پذیری بالایی دارند و جابجایی آن‌ها در مسافت‌های طولانی مشکل است. همچنین تغییرات شرایط جوی روی سلامتی این محصولات تأثیرگذار است و باعث خرابی و تغییر ظاهر و طعم میوه‌ها و سبزیجات می‌شود.

بسته‌بندی‌های صادراتی که از جنس کارتن‌های مقاوم ساخته می‌شوند دارای ابعاد مختلفی هستند؛ و از میوه‌هایی مانند کیوی محافظت می‌کنند تا سالم به مقصد برسند. همچنین با وجود قابلیت چاپ پذیری بالای این کارتن‌ها و امکان استفاده از پوشش‌های لمینتی و…، فروشندگان میوه‌های صادراتی می‌توانند بازاریابی و تبلیغات محصولاتشان را به بهتری نحو انجام دهند و سهم فروش خوبی در بازارهای جهانی به دست بیاورند.

بسته‌بندی میوه و سبزیجات

بسته‌بندی میوه‌ها و سبزیجات باید سریع و ساده باشد تا تولیدکننده بتواند به محض برداشت محصول آن‌ها را برای صادرات و فروش در بازارهای بین‌المللی آماده کند. بسته‌بندی‌های چوبی، سبد های پلاستیکی و… ، زیبایی و استحکام خوبی برای حمل و فروش این محصولات ندارند؛ بنابراین استفاده از این بسته‌بندی‌ها برای میوه‌هایی مانند کیوی می‌تواند به محصول صدمه وارد کند.

همچنین این بسته بندی‌ها تنوع و زیبایی ندارند و بازیافت پذیر نیستند. بنابراین استفاده از آن‌ها نمی‌تواند مزیت رقابتی برای فروشندگان میوه‌ها ایجاد کند؛ اما کارتن کیوی یا کارتن میوه امکان تولید در ابعاد مورد نیاز مشتری را دارد.

این کارتن به صورت 3 لایه یا کارتن 5 لایه آماده می‌شود و بین محصولات لایه‌های محافظ قرار می‌گیرد؛ بنابراین محصولات سالم به دست مشتری می‌رسند و برندها می‌توانند بدون تلفات محصولات خودشان را به فروش برسانند.

نکته مهم دیگری که درباره بسته‌بندی‌های کارتنی میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد قابلیت محافظت از محصولات بسته‌بندی شده در برابر شرایط جوی و مراحل حمل و نقل است. با توجه به کیفیت بالای این کارتن‌ها، بسته‌های چاپ شده زیبایی که برای میوه‌ها انتخاب شده‌اند با همان شکل و ظاهر اولیه به دست مشتری می‌رسند و خریدار می‌تواند از میوه‌های باکیفیتی که در این بسته‌ها قرار گرفته استفاده کند.

از دست ندهید: سفارش انواع کارتن کاهو و کلم

کارتن کیوی

کیوی به عنوان یکی از میوه‌های حساس شناخته می‌شود و نسبت به ضربه و فشار حساسیت زیادی دارد؛ بنابراین در بسته‌بندی باید این محصول به صورت یک ردیفی یا تک لایه چیده شود، تا کیوی‌ها از آسیب‌های احتمالی ناشی از فشردگی یا له‌شدگی در امان بمانند.

از دست ندهید: نکاتی که باید برای سفارش کارتن موز بدانید

به طور کلی کیوی‌ها را در بسته‌بندی‌های پلاستیکی، کاغذی یا مقوایی قرار می‌دهند؛ و برای حفظ رطوبت میوه‌ها و حفظ وزن آن‌ها پوشش‌های سوراخ‌دار یا فیلم‌های سوراخ‌دار را بین کیوی‌ها قرار می‌دهند. این فیلم‌ها مانع از تبخیر آب میوه‌ها در اثر گذر زمان می‌شود و آن‌ها را تا حد امکان تازه نگه می‌دارد.

با توجه به اینکه کارتن‌ها کیفیت و استحکام بالاتری برای حمل بار کیوی دارند و از میوه‌ها به خوبی محافظت می‌کنند؛ این بسته‌بندی‌ها به عنوان بهترین گزینه برای بسته بندی میوه‌های صادراتی یا ارسال محصولات در مسافت‌های طولانی در نظر گرفته می‌شود.

کارتن کیوی با توجه به سفارش مشتری دارای وزن‌ها و ساختارهای متفاوتی است؛ و یکی از کارتن‌های 3 لایه یا 5 لایه برای طراحی این بسته‌بندی در نظر گرفته می‌شود. با توجه به فلوت و جنس کاغذ انتخابی(ترکیب انتخاب شده) برای کارتن استحکام کارتن کیوی مشخص می‌شود.

کارتن کیوی لمینتی

ویژگی‌های کارتن کیوی

کسانی که نیاز به کارتن کیوی دارند مشخصات متعددی را برای تولید این بسته‌بندی‌ها در نظر می‌گیرند. به طور کلی خصوصیاتی که موقع سفارش کارتن کیوی و طراحی و تولید این بسته‌بندی باید  در نظر داشته باشید را در ادامه ارائه کرده‌ایم.

  • ابعاد و ساختار مناسب کارتن کیوی
  • مقاومت بالای کارتن در برابر تغییرات شرایط جوی
  • کیفیت بالای کارتن کیوی و محافظت از محصولات در طول حمل و نقل
  • چاپ و رنگ مناسب کارتن کیوی و زیبایی و جذابیت آن
  • استفاده از پوشش‌های ویژه مانند پوشش کارتن های لمینتی جهت متمایز شدن بسته‌بندی
  • سفارش عمده کارتن و مدیریت هزینه‌های بسته‌بندی
  • برند سازی و بازاریابی محصول جهت افزایش فروش
  • قابلیت بازیافت کارتن و کمک به حیات پاک و عدم آسیب رساندن به زندگی موجودات روی زمین
  • امکان درج اطلاعاتی مانند لوگو، نام کشور سازنده و … روی کارتن
  • محافظت از محصولات در فرایند بارگیری، انبارش، ارسال و توزیع

کارتن کیوی خود را با چاپ اختصاصی بخرید: خرید کارتن با چاپ سفارشی

سخن پایانی

کیوی به عنوان یکی از میوه های حساس و آسیب‌پذیر باید در بسته‌بندی مناسب قرار بگیرد و برای فروش در بازارهای جهانی آماده شود.

کارتن کیوی نیز مانند کارتن انار صادراتی با توجه به کیفیت بالایی که دارد از سلامت کیوی‌ها در طول فرایند بسته‌بندی تا توزیع محافظت می‌کند. همچنین، با توجه به چاپ پذیر بودن این کارتن‌ها ظاهر آن‌ها مشتریان را به سمت خودش جلب می‌کند؛ و محصولات ارائه شده در این بسته‌بندی‌های جذاب و زیبا موجب افزایش فروش محصولات خواهد شد.

 بنابراین با انتخاب کارتن کیوی تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان این میوه می‌توانند محصولات مد نظرشان را با حفظ کیفیت اولیه به دست مشتریان برسانند و برندی خوش‌نام و پرطرفدار در بازار داشته باشند. جهت استعلام قیمت کارتن کیوی و سفارش کارتن کیوی با تیم آسان پک در ارتباط باشید. همچنین میتوانید جهت خرید انواع کارتن صیفی جات نیز از طریق وبسایت ما اقدام کنید.

سؤالات متداول + جواب

کارتن کیوی در چند نوع تولید می‌شود؟

در آسان پک امکان تولید انواع کارتن‌های میوه‌های صادراتی با متریال و ابعاد مختلف وجود دارد. با توجه به نیازسنجی مشتریان و نظر کارشناسان طراحی و بسته‌بندی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای بسته‌بندی این محصول انتخاب می‌شود.

بهترین روش بسته‌بندی کیوی چیست؟

بهترین روش بسته‌بندی کیوی استفاده از کارتن‌های 3 لایه یا 5 لایه مقاوم است. چون این کارتن‌ها با وجود استحکام بالایی که دارند مانع از آسیب دیدن محصولات می‌شوند. همچنین، قابلیت چاپ پذیری این کارتن‌ها بالا است و تولیدکنندگان میوه‌های صادراتی می‌توانند با انتخاب آن‌ها برند سازی محصولاتشان را به بهترین نحو انجام دهند.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories