تماس با ما

درباره آسان پک

آسان پک، شریکی که نوآوری را برای رشد واقعی و پایدار شما تضمین می کند

شرکت صنایع چاپ و بسته بندی آسان قزوین تنها تولید کننده جامع سطوح مختلف بسته بندی در ایران می‌باشد که به صورت رسمی در شهریور  1387 با  تاسیس کارخانه کارتن سازی آغاز به کار کرد. بلافاصله پس از آن چاپخانه افست جهت تولید جعبه های مقوایی راه اندازی شد و سپس در سال 1398 چاپخانه لیبل نیز به مجموعه آسان پک اضافه گردید. این مجموعه جهت تکمیل کار خود کارخانه “آیسان مهر” را نیز تاسیس کرد تا بدین وسیله علاوه بر کارتن سازی، جعبه‌سازی و تولید لیبل، توان تولید جعبه و کارتن‌های لمینیتی را نیز داشته باشد. 

آسان پک با نگاه تخصصی به حوزه بسته بندی و از طریق ایجاد مزیت رقابتی برای شرکای تجاری خود، رشد واقعی و پایدار آنان را تضمین کرده و همواره در تلاش است فراتر از یک تامین کننده عمل کند.

این مجموعه به واسطه همکاری با تولیدکنندگان بزرگ و کوچک در صنایع مختلف توانسته نکات مهم در بسته بندی هر صنف را به خوبی شناسایی کرده و با ارائه مشاوره دقیق، بهترین راه‌حل‌های بسته بندی را برای شما به ارمغان آورد.

تاریخچه آسان پک

سال 1386
سال 1387
سال 1388
سال 1392
سال 1397
سال 1398
سال 1401
Play Video

منابع انسانی

مهمترین سرمایه آسان پک منابع انسانی آن میباشد. از سال ۱۳۸۲ و از زمانی که فکر اولیه راه اندازی چنین مجموعه‌ای مطرح شد شناسایی و جذب نیروهای متخصص نیز آغاز گردید. اکنون بیش از 70 درصد از کارکنان مجموعه افرادی هستند که از همان ابتدا در استخدام آسان پک بوده اند. آنها در بحث نصب، کاربری، تعمیر و نگهداری به شکل مستقیم مورد آموزش تکنسینها و مهندسان کمپانی‌های خارجی ساخت ماشین آلات بوده‌اند که این مسئله در حفظ سلامت دستگاه ها و کیفیت خروجی‌های کارخانه تاثیر بسزایی دارد.

آسان پک قزوین به طور مستقیم بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی را در استخدام خود دارد که همگی بر اساس تخصص و سابقه‌ی شغلی و تحصیلی جذب مجموعه شده‌اند و هرکدام سرفصل های آموزشی مختص به خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. 

وجود چنین نیروهای حرفه ای پشتوانه مجموعه قرار گرفت و با اتکا و اطمینان به آن ها بود که آسان پک موفق به اخذ استاندارد 10015 ISO  گردید. استانداری که مربوط به سیستم آموزش داخلی میشود و بر طبق آن برای همه ی فرآیندهای کاری یک استاندارد تخصصی آموزشی تعریف شده است.

این همبستگی، رعایت اصول و تفکر جهانی و به روز مدیریت ارشد سازمان بوده که  خانواده ی بزرگ آسان پک را در لوای یک مجموعه جمع  کرده است، همه‌ی کارکنان از مدیر و کارگر هدفی مشترک را مدنظر دارند و آن ارائه بهترین کیفیت به مشتریان بوده و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی برای حفظ نام نیک مجموعه‌ی خود دریغ نمی کنند.

تیم اسان پک

سبز فکر کن!

رویکرد آسان پک از همان آغاز کار به سمت مدیریت سبز بوده است. توجه ما همواره بر آن بوده تا در تمام فرآیندهای تولیدی در محافظت از محیط زیست کوشا باشیم. تمامی موضوعات تولیدی و غیر تولیدی مبتنی بر استاندارد و فرآیند محور است. در بخش تولید ما تصفیه خانه های اختصای داریم که به ما این امکان را میدهد تا پسابهای حاصل از شستشوی ماشین آلات، سایر پسابهای صنعتی و حتی فاضلاب انسانی را مورد تصفیه قرار دهیم و آن را به آبی استاندارد برای مصارف کشاورزی  و آبیاری فضای سبز مجموعه تبدیل کنیم. همچنین ایستگاههای دسته بندی مشخص برای جمع آوری انواع پسماند تعریف کرده ایم (فلز، شیشه، انواع پلاستیک، چوب مرکب، روغن) که در بازه های مشخص به مراجع مورد تائید سازمان حفاظت از محیط زیست تحویل داده میشود. در این راستا ما تا جایی پیش رفته ایم که پسماندهای غذایی رستوران مجموعه را نیز در دسته زباله تر قرار میدهیم. این زباله ها سپس به مسئولان محیط زیست تحویل داده میشود که از آن جهت تولید کودهای کشاورزی استفاده میگردد.