تماس با ما

نکات مهم و کاربردی بسته بندی صحیح کاهو و کلم

نکات مهم برای بسته بندی کاهو و کلم
4.7/5 - (4 votes)

کارتن بسته بندی کاهو و کلم برای محافظت از این محصولات از لحظه چیده شدن و بسته بندی تا ارسال و توزیع آن‌ها در بازارهای فروش در نظر گرفته می‌شود.

چون سبزیجاتی مانند کاهو و کلم بسیار حساس هستند؛ حمل طولانی مدت آن‌ها می‌تواند باعث پلاسیده شدن محصول و فساد و خرابی آن شود؛ بنابراین باید بسته بندی و شرایط محیطی سبزیجات به خصوص سبزیجات صادراتی به نحوی انتخاب شود که محصول مورد نظر بتواند بدون تغییر به خاطر شرایط محیطی و…سالم باقی بماند؛ و تازه و بدون خرابی به دست مصرف کننده برسد.

در ادامه دلایل انتخاب کارتن برای بسته بندی کاهو و کلم و ویژگی‌های کارتن مناسب برای بسته بندی این اقلام را ارائه کرده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره، تولید کارتن کاهو و کلم صادراتی با تیم آسان پک در ارتباط باشید.

دلایل انتخاب کارتن برای بسته بندی کاهو و کلم

سبزیجات پس از چیده شدن هنوز هم علائم حیاتی دارند و زنده هستند؛ بنابراین باید کارتن کاهو صادراتی به نحوی انتخاب شده باشد که متابولیسم طبیعی این محصول را حفظ کرده و آن را به سلامت به مقصد برساند. اگر گردش اکسیژن در کارتن محدود باشد، ظاهر و طعم سبزیجات از بین می‌رود و فاسد می‌شوند.

همچنین با توجه به اینکه میزان رطوبت سبزیجاتی مانند کاهو و کلم بسیار زیاد است؛ این محصولات در شرایط جوی معمولی به سرعت از بین می‌روند و منقبض شده و پژمرده و کوچک می‌شوند؛ بنابراین باید سبزیجات به نحوی بسته بندی شوند که با وجود امکان تهویه هوای مناسب، بیش از 10% از آب خود را از دست ندهند و پژمرده و کهنه به نظر نرسند.

در واقع، هدف اساسی بسته بندی سبزیجات افزایش ماندگاری محصول و هم‌چنین زیباسازی محصول و ایجاد راحتی برای مشتریان و مصرف‌کنندگان است. با انتخاب بسته بندی و چینش مناسب سبزیجات‌ در بسته بندی مناسب از همان زمان برداشت می‌توانید خرابی و فساد محصولات را به حداقل رسانده و آن‌ها را طبق استانداردهای مورد تایید برای صادرات آماده کنید.

نکات کلیدی بسته بندی صحیح و مناسب سبزیجات‌

برای اینکه بهترین بسته بندی را برای محصولات صادراتی خودتان در نظر بگیرید، لازم است که اصول صحیح طراحی بسته بندی را موقع انتخاب کارتن بسته بندی کاهو و کلم و سایر سبزیجات‌ در نظر داشته باشید.

  • تعداد سبزیجات تعبیه شده در بسته بندی
  • نوع بسته بندی دستی یا اتوماتیک
  • نحوه حمل و نقل و تدارکات محصولات
  • میزان آسیب‌پذیری سبزیجات‌ها بسته بندی شده
  • توجه به نیازها و تقاضای مصرف‌کننده‌ گان

نکات کلیدی بسته بندی صحیح و مناسب سبزیجات‌

مشخصات مهم انواع کارتن بسته بندی کاهو و کلم

از ویژگی‌ها و مشخصات کارتن‌های بسته بندی سبزیجات مخصوصاً انواع کارتن بسته بندی کاهو و کلم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1) تازه نگه داشتن محصولات

مزیت اصلی کارتن‌های بسته بندی تولیدی آسان پک برای سبزیجاتی مانند کاهو و کلم،  طراحی خاص این بسته بندی‌ها است.

این کارتن‌ها به سوراخ‌ها و دستگیره‌هایی مجهز شده‌اند که امکان حمل آسان و گردش هوا و رد و بدل شدن اکسیژن را فراهم می‌کنند. همچنین بسته بندی‌های میوه صادراتی تولید شده توسط آسان پک طول عمر محصول را تضمین می‌کند؛ و خیالتان از بابت تازه ماندن محصولات صادراتی در زمان طولانی راحت خواهد بود. دیگر مزیت این بسته بندی‌ها سهولت فرآیند حمل و نقل است.

2) قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت بودن بسته بندی‌ها

با توجه به نوع سبزیجات که قرار است در کارتن نگهداری و بسته بندی شود، این امکان برای تولیدکنندگان وجود دارد که از کارتن‌های قابل بازیافت برای بسته بندی این محصولات استفاده کنند. البته توجه به این نکته نیز ضروری است که به خاطر اینکه کارتن از کاغذ ساخته شده، یک نوع بسته بندی زیست تخریب پذیر محسوب می‌شود؛ و جایگزین مناسبی برای بسته بندی‌های پلاستیکی خواهد بود.

3) امکان شخصی‌سازی بسته بندی

بسته بندی‌های کارتنی را می‌توانید با توجه به دستورالعمل‌ها و طراحی‌های مد نظرتان شخصی‌سازی کنید. با چاپ لوگو، شعار برند و… این بسته بندی‌ها به عنوان یک بازاریاب عمل کرده و توجه مشتریان را به سمت خودشان جذب می‌کنند.

با نوشتن نکات و دستورالعمل‌های خاص روی کارتن و ایجاد مزایای رقابتی که سایر افراد در بسته بندی محصولاتشان به آن‌ها توجه نداشته‌اند، به راحتی می‌توانید با مشتریان خودتان ارتباط برقرار کنید و داده‌های مورد نیاز آن‌ها را به راحتی در اختیارشان قرار دهید.

بهترین بسته بندی کاهو و کلم صادراتی

کارتن لمینتی کاهو صادراتی به عنوان یکی از زیباترین و شکیل‌ترین بسته بندی‌ها می‌تواندکاهو و کلم و سبزیجات را با کیفیت درجه یک به دست مشتریان نهایی آن‌ها برساند. این کارتن با وجود طراحی و ظاهر خاصی که دارد توجه مشتریان را به سمت خودش جلب می‌کند؛ و انتخاب اول کسانی خواهد بود که به دنبال خرید سبزیجات‌ درجه یک و باکیفیت صادراتی از برندهای شناخته شده جهانی هستند.

بهترین بسته بندی کاهو و کلم

سخن پایانی

کارتن بسته بندی کاهو و کلم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصولات است. با کمک این بسته بندی‌ها می‌توانید با مشتریان خودتان به راحتی ارتباط برقرار کنید و به راحتی محصولاتتان را بفروشید.

در آسان پک انواع بسته بندی سبزیجات با توجه به نیاز مشتریان تولید می‌شوند. جهت استعلام قیمت کارتن بسته بندی کاهو و کلم با تیم آسان پک در ارتباط باشید.

سؤالات متداول+ جواب

1) چطور می‌توانیم هزینه تولید کارتن بسته بندی کاهو و کلم را کاهش دهیم؟

با ثبت سفارش عمده می‌توانید هزینه تولید کارتن بسته بندی کاهو و کلم و سایر سبزیجات‌را کاهش دهید.

2) کدام کارتن سبزیجات برای فروش محصولات صادراتی مناسب‌تر است؟

کارتن‌های لمینتی به خاطر طراحی خاص و متفاوتی که دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای صادرات محصولات مختلف مانند سبزیجات هستند.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories