تماس با ما

لیست قیمت کارتن میوه صادراتی | قیمت جعبه میوه صادراتی

عوامل مؤثر در تعیین قیمت کارتن میوه صادراتی
4.6/5 - (8 votes)

بسته بندی هر محصول هویت آن را به نمایش می‌گذارد. چون مشتریان قبل از اینکه خود محصول را مشاهده کنند، به سمت بسته بندی و ظاهر آن جذب می‌شوند. بعد از آن مشتری متوجه محصولی که در بسته بندی قرار دارد می‌شود و برای خرید لحظه‌ای آن تصمیم می‌گیرد.

در بسته بندی میوه‌های صادراتی بسته بندی یکی از نقش‌های مهم را در محافظت از محصول برای سالم رسیدن به مقصد دارد. همچنین با توجه به اینکه میوه‌های صادراتی با کارتن میوه برای فروش عرضه می‌شوند، طراحی، رنگ‌بندی و کیفیت کارتن باید به نحوی باشد که خریداران را برای تهیه آن محصولات ترغیب کند.

صادرکنندگان میوه علاوه بر کیفیت و زیبایی کارتن میوه‌های صادراتی به قیمت کارتن میوه صادراتی نیز اهمیت می‌دهند. چون در هر کارتن تعداد مشخصی میوه قرار می‌گیرد و بعد از بسته بندی حجم انبوهی از میوه‌ها، صادرکننده آن‌ها را برای عرضه در بازارهای جهانی ارسال می‌کند؛ بنابراین قیمت کارتن نقش مهمی در هزینه نهایی صادرات میوه دارد و صادرکنندگان باید عوامل مؤثر در این موضوع را بشناسند؛ و تخمین دقیقی از قیمت بسته بندی میوه‌های صادراتی داشته باشند.

اهمیت بسته بندی میوه صادراتی

بسته بندی میوه صادراتی نقش نماینده یک شرکت را در بازارهای جهانی بر عهده دارد؛ و تولیدکنندگان و صادرکنندگان میوه با سرمایه‌گذاری در این بخش می‌توانند روی تصویر برند خودشان و ماندگاری آن در ذهن مشتریانشان در بازارهای بین‌المللی بدرخشند.

با توجه به اینکه کارتن میوه صادراتی به عنوان تبلیغات فعال این محصولات شناخته می‌شود، بسته‌بندی‌های صادراتی باید جذاب و گیرا طراحی شده باشد و مشتری را در اولین نگاه به سمت آن محصول و برندی که بسته بندی را عرضه کرده جذب کنند. 

توجه به این موضوع باعث می‌شود که محصول در بازارهای بین‌المللی سهم فروش بیشتری داشته باشد؛ و عرضه‌کننده میوه‌های صادراتی بتواند در رتبه بالاتری نسبت به رقبای خودش قرار بگیرد. 

عوامل موثر در قیمت بسته بندی میوه صادراتی

برای تخمین دقیق قیمت کارتن میوه های صادراتی مانند قیمت کارتن انار صادراتی، لازم است که تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این محصولات عواملی که در تعیین قیمت بسته‌بندی‌های صادراتی تولید شده برای میوه موثر هستند را بشناسند. در ادامه آسان پک مهم‌ترین عواملی که در قیمت نهایی بسته بندی میوه‌های صادراتی تاثیرگذار هستند را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده است.

مواد و متریال استفاده شده برای تولید کارتن میوه

مواد و متریال انتخاب شده برای کارتن بسته بندی میوه‌های صادراتی نقش اول را در تعیین قیمت این بسته‌بندی‌ها دارند. برای انتخاب مواد و متریال بسته بندی باید ابتدا نوع میوه‌ای که قرار است در کارتن حمل شود را تعیین کنید. سپس با توجه به تعداد میوه‌هایی که در یک کارتن قرار می‌گیرد، نحوه انبارش کارتن‌ها و چگونگی حمل و نقل آن‌ها، مواد و متریال انتخابی برای کارتن میوه صادراتی مشخص خواهد شد.

در طراحی و تولید کارتن‌های صادراتی باید استانداردهای بین‌المللی در نظر گرفته شود. همچنین، کارتن باید با محیط‌زیست سازگار باشد تا بتواند سهم فروش مناسبی در بازارهای بین‌المللی به دست بیاورد؛ زیرا زمین پاک برای افراد زیادی مهم است؛ و مشتریان ترجیح می‌دهند به جای سبدهای پلاستیکی و کارتن پلاستها، کارتن‌های مقوایی میوه که بازیافت پذیر هستند را تهیه کنند.

مطالب مرتبط: قیمت سفارش کارتن موزی

کشور مقصدی که صادرات میوه به آن انجام می‌شود، علاقه و سلیقه مشتریان و… نیز در انتخاب بسته بندی میوه صادراتی نقش دارند؛ بنابراین برای تخمین قیمت کارتن میوه صادراتی باید به این موارد توجه داشته باشید و بهترین متریال را برای تولید کارتن انتخاب کنید.

مطالب مرتبط: سفارش عمده کارتن 5 لایه

طراحی و چاپ کارتن میوه صادراتی

با توجه به اینکه کارتن میوه صادراتی نقش پررنگی در جلب‌توجه مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید این محصولات دارد، باید طراحی کارتن به نحوی انجام شود که کارتن زیبا و جذاب باشد. در واقع، برای طراحی این کارتن‌ها لازم است که از طرح‌های خلاقانه استفاده شده و بهترین رنگ‌بندی برای کارتن در نظر گرفته شود. بعضی مواقع ممکن است از کارتن های لمینتی یا کارتن های لوکس برای بسته بندی میوه و سبزیجات برای جلب توجه بیشتر مصرف کنندگان استفاده شود.

تعداد رنگ‌ها، نوع طراحی کارتن میوه صادراتی و افکت‌ها و پوشش‌هایی که برای آن استفاده می‌شود نیز در قیمت کارتن میوه صادراتی موثر هستند. اگر کارتن میوه تمام این موارد را نیاز داشته باشد، هزینه آن نسبت به قیمت کارتن میوه ساده‌تر که فقط از رنگ‌های ساده برای طراحی آن استفاده شده بیشتر خواهد بود.

طراحی و چاپ کارتن میوه صادراتی

میزان محافظت کارتن از محصول

مهم‌ترین نقش کارتن میوه صادراتی محافظت از محصول از زمان بسته بندی تا رسیدن آن به دست مشتریان است. برای اینکه بسته بندی به خوبی از میوه‌های صادراتی محافظت کند، لازم است که متریال باکیفیتی برای طراحی بسته بندی در نظر گرفته شود. هر اندازه کیفیت این متریال بیشتر باشد و کارتن بهتر از محصولات برای سالم رسیدن به مقصد محافظت کند، قیمت کارتن میوه صادراتی بیشتر خواهد شد.

ابعاد بسته بندی کارتن میوه صادراتی

ابعادی که در بسته بندی میوه صادراتی در نظر گرفته می‌شود هم در تعیین قیمت این بسته بندی نقش دارد. موقع انتخاب ابعاد کارتن این موضوع را در نظر داشته باشید که همیشه کارتن هایی با ابعاد کوچک قیمت کمتری نسبت به کارتن هایی با ابعاد بزرگ ندارند، چون ساختار کارتن – تیراژ آن – زمان صرف شده جهت مونتاژ و چیدمان و تولید کارتن و… از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت کارتن بسته بندی میوه تاثیرگذار هستند.

مطالب مرتبط: مراحل تولید کارتن

تعداد تیراژ کارتن و زمان‌بندی تولید آن

برای اینکه تولید کارتن میوه صادراتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه برای تولید کننده بسته بندی و مشتری انجام شود، توصیه می‌شود که مشتری به اندازه حداقل ظرفیت تولید دستگاه بسته بندی سفارش گذاری خودش را انجام دهد. با این روش تولیدکننده می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص تعداد انبوهی از جعبه‌های مورد نیاز را تولید کند و زمان‌بندی تولید بسته بندی کاهش پیدا می‌کند. همچنین، با توجه به اینکه در تولید انبوه بسته بندی ضایعات کاهش پیدا می‌کند، قیمت نهایی بسته بندی برای سفارش‌دهنده بسته بندی میوه کمتر خواهد بود.

اما در شرایطی که مشتری سفارش گذاری کمتر از حداقل ظرفیت دستگاه تولید بسته بندی ثبت کند، هزینه تولید کارتن بسته بندی به ازای نفر ساعت تولید کارتن، حجم ضایعات تولید شده و استهلاک دستگاه برای طرفین افزایش پیدا می‌کند.

کاغذ انتخابی برای بسته بندی میوه صادراتی

کاغذی که برای تولید بسته بندی میوه‌های صادراتی انتخاب می‌شود هم در تخمین نهایی قیمت آن‌ها نقش دارد. به طور کلی، کاغذ بسته بندی با توجه به نوع محصولی که در کارتن قرار می‌گیرد، وزن محصول، نیاز به تحمل رطوبت بدنه و درون بسته بندی و شیوه انبارش و حمل و نقل محصول متفاوت است.

سه لایه یا پنج لایه بودن کارتن بسته بندی، نوع کاغذ استفاده شده برای تولید کارتن از جمله عواملی هستند که قیمت کارتن میوه صادراتی را تعیین می‌کنند. هر اندازه گرماژ کاغذ استفاده شده برای تولید کارتن میوه صادراتی بیشتر باشد و کارتن استحکام و مقاومت بیشتری داشته باشد، قیمتی که برای تولید آن در نظر گرفته می‌شود بیشتر خواهد بود.

کاغذ انتخابی برای بسته بندی میوه صادراتی

ساختار کارتن میوه صادراتی

برای تولید کارتن‌های میوه‌های صادراتی ساختارهای متفاوتی وجود دارد. از جمله این ساختارها می‌توان به کارتن میوه درب دار، کارتن میوه تلسکوپی، کارتن میوه کیبوردی اشاره کرد. 

همچنین، با توجه به طرحی که روی کارتن استفاده می‌شود و لمینتی بودن کارتن میوه و تنوع رنگ‌های استفاده شده برای زیباتر و جذاب‌تر نشان دادن کارتن، قیمت کارتن میوه متفاوت خواهد شد. 

اگر بسته بندی میوه چاپ دار باشد، باید برای تولید آن کلیشه ساخته شود. کلیشه برای چاپ روی کارتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هزینه کلیشه و قالب نیز به عنوان بخشی از قیمت کارتن میوه صادراتی در نظر گرفته می‌شود؛ و در تعیین قیمت نهایی این محصول موثر است.

سخن پایانی

میوه‌های صادراتی باید در بسته بندی مناسب قرار بگیرند و آماده عرضه در بازارهای بین‌المللی شوند. بسته بندی میوه صادراتی علاوه بر اینکه باید کیفیت ساخت مناسبی داشته باشد و از سلامت میوه‌ها و سبزیجات محافظت کند، نقش مهمی در بازاریابی محصول و فروش آن دارد.

به همین دلیل است که توصیه می‌شود تولیدکنندگان میوه‌های صادراتی بهترین ساختار را برای بسته بندی این محصولات در نظر بگیرند و با مناسب‌ترین قیمت بسته‌بندی‌های میوه‌های صادراتی را تهیه کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه تخمین قیمت کارتن میوه صادراتی با تیم آسان پک در ارتباط باشید.

سؤالات متداول+ جواب

1) دلیل اهمیت بسته بندی میوه‌های صادراتی چیست؟

بسته بندی مناسب سلامت میوه‌ها و سبزیجات را در طول بارگیری، انبارش و توزیع حفظ می‌کند و نقش مهمی در فروش محصولات در بازارهای جهانی دارد.

2) بیشترین هزینه بسته بندی میوه‌های صادراتی مربوط به کدام بخش است؟

بیشترین هزینه بسته بندی میوه‌های صادراتی با توجه به اولویت‌های تولیدکنندگان در طراحی و چاپ و … مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories