تماس با ما

کارتن میوه صادراتی: سفارش انواع جعبه میوه صادراتی

تولید و خرید کارتن میوه صادراتی
4.3/5 - (13 votes)

میوه‌ها، سبزی‌ها و صیفی جات صادراتی بخش مهمی از درآمد کشورهایی که آب و هوای مناسبی برای کشت انواع میوه‌ها و صیفی‌جات را دارند تشکیل می‌دهند. به همین خاطر است که اغلب کشورهایی که شرایط مطلوبی برای کاشت و تولید محصولات متنوع دارند وارد این زمینه شده‌اند و صادرات میوه به یکی از بخش‌های درآمدزایی دولت‌ها تبدیل شده است.

برای اینکه میوه‌ها و صیفی جات صادراتی با حفظ کیفیت و طعم اصلی خودشان به دست خریداران خارجی برسند؛ باید برای بسته بندی و تولید کارتن آن‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین ورق‌ها که استقامت بالایی دارند و در برابر رطوبت مقاوم هستند استفاده شود. چون میوه‌ها جزء اقلام حساس صادراتی محسوب می‌شوند و اگر بسته بندی خوبی نداشته باشند به خاطر رطوبت محیطی که در آن قرار دارند صدمه می‌بینند. در ادامه به بررسی نکاتی جهت خرید بهترین کارتن میوه صادراتی اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معرفی انواع کارتن‌های میوه صادراتی

برای خرید کارتن میوه صادراتی لازم است که انواع کارتن‌هایی که برای این کار تولید می‌شوند را بشناسید. به همین دلیل در ادامه چند نمونه از کارتن‌های مخصوصی که برای بسته بندی میوه‌های صادراتی استفاده می‌شوند را معرفی کرده‌ایم.

1) کارتن میوه صادراتی سه لایه تک ردیفه

کارتن‌های سه لایه تک ردیفه از جنس ورق سه لایه ساخته می‌شوند. آسان پک برای چاپ روی این جعبه‌ها از دو تکنیک چاپ افست و چاپ فلسکو که کیفیت چاپ بسیار مناسبی برای جعبه‌های صادراتی دارند استفاده می‌کند. کیفیت چاپ کارتن‌های میوه صادراتی آسان پک که به روش چاپ فلکسو تولید می‌شوند به کیفیت چاپ لمینیت نزدیک بوده و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تولید کارتن‌های میوه صادراتی می‌شود.

کارتن میوه صادراتی سه لایه تک ردیفه

2) کارتن میوه صادراتی سه لایه درب دار

میوه‌ها در این کارتن‌ها به شکل شانه‌ای و شبیه چینش تخم‌مرغ در شانه در یک ردیف کنار هم قرار می‌گیرند. ابعادی که برای این کارتن‌های میوه‌های صادراتی در نظر گرفته می‌شود معمولاً 48 در 28 یا 24 در 34 است.

کارتن میوه صادراتی درب دار در دو نوع سه لایه و کارتن پنج لایه با شانه جداکننده تولید می‌شود. این کارتن‌ها که با بهره‌گیری از تکنیک های چاپ  افست و فلکسو تولید می‌شوند بسیار با کیفیت هستند؛ و  برای بسته بندی انواع میوه صادراتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

با توجه به اینکه نوع میوه صادراتی چیست و امکان چینش آن به صورت تک ردیفه یا چند ردیفه در جعبه وجود دارد یا خیر، کارتن‌های درب دار در ابعاد مختلف توسط صادرکنندگان میوه سفارش داده می‌شوند.

کارتن میوه صادراتی سه لایه درب دار

3) کارتن میوه صادراتی زیره رویه

کارتن‌های زیره رویه معمولاً برای صادرات میوه‌ها به صورت چند ردیفه استفاده می‌شوند. در لایه زیره این بسته بندی‌ها از کارتن پنج لایه استفاده می‌شود تا کارتن میوه کیفیت مناسبی برای حمل و جابجایی میوه‌ها در مسافت‌های طولانی داشته باشد. 

لایه رویی هم با توجه به نیاز از کارتن سه لایه یا پنج لایه طرح دار که چاپ رنگی با کیفیت دارد تشکیل می‌شود.

کارتن میوه صادراتی زیره رویه

4) کارتن میوه صادراتی دایکاتی درب دار

اگر به بسته بندی لوکس اهمیت می‌دهید و می‌خواهید میوه‌های خاص را به کشورهای خارجی صادر کنید، کارتن میوه دایکاتی درب دار می‌تواند یک انتخاب مناسب برایتان باشد. این کارتن هم مانند انواع کارتن میوه دیگر که توسط آسان پک تولید می‌شوند، به درخواست مشتری می‌تواند دارای چاپ رنگی با کیفیت باشد. همچنین، به خاطر وجود درب کشویی فانتزی، این محصول جذابیت خاصی برای خریداران دارد. شما میتوانید جهت اشنایی بیشتر با کارتن های دایکاتی، مقاله کارتن دایکاتی چیست وبلاگ آسان پک را مطالعه کنید.

نکات مهم خرید کارتن بسته بندی میوه‌های صادراتی

برای خرید کارتن بسته بندی میوه‌های صادراتی باید دقت بیشتری به خرج داده؛ و این بسته‌بندی‌ها را با حساسیت بیشتری سفارش دهید. چون میوه‌های صادراتی مسافت زیادی را برای رسیدن به مقصد طی می‌کنند. در طول این مسیر باید کارتن حالت اولیه‌اش را حفظ کند، محصول درون کارتن سالم بماند و  کارتن میوه ظاهر مناسبی برای جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات صادراتی داشته باشد.

نکاتی که لازم است قبل از سفارش جعبه یا کارتن بسته بندی میوه‌های صادراتی در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • نوع میوه صادراتی و نحوه بسته بندی آن
  • انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی تک ردیفه یا چند ردیفه میوه صادراتی
  • توجه به کیفیت رنگ و چاپ روی کارتن‌های مخصوص صادرات میوه
  • عدم‌تغییر رنگ و حالت بسته در اثر ضربه یا رطوبت و گرما
  • ایجاد اعتماد در خریدار موقع بازدید از جعبه‌های میوه 
  • متمایز و متفاوت بودن کارتن بسته بندی میوه صادراتی در بین محصولات مشابه
  • تشویق مشتری به خرید میوه به خاطر نافذ و جذاب بودن بسته بندی و کیفیت بالای آن
  • عدم پلاسیده شدن یا له شدن میوه‌ها در کارتن بسته بندی به خاطر طبقه‌بندی نامناسب
  • چاپ واضح نام یا برند تولیدکننده روی کارتن میوه
  • استفاده از رنگ‌های جذاب برای چاپ روی کارتن میوه صادراتی
  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته برای چاپ و تولید کارتن میوه
  • طراحی و تولید کارتن میوه در اسرع وقت جهت پیشگیری از خرابی میوه‌های آماده صادرات و وجود سیستم تولید برنامه ریزی شده  جهت تولید کارتن در ظرفیت بالا

 سفارش کارتن میوه صادراتی

برای سفارش کارتن مناسب میوه‌های صادراتی باید از خدمات شرکت‌هایی که این کارتن‌ها را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کنند استفاده کنید. آسان پک یکی از شرکت‌های بزرگ و مطرح فعال در زمینه تولید کارتن بسته بندی میوه است؛ و با شرکت‌های مطرح زیادی در زمینه تولید کارتن‌های مخصوص برای صادرات اقلام مختلف همکاری داشته است.

کارتن‌های میوه صادراتی تولید شده توسط آسان پک درجه یک هستند و کیفیت طراحی و ساخت این کارتن‌ها در ایران و جهان همپای رقبای این برند و حتی یک سر و گردن بالاتر از آن‌ها قرار دارند. 

برای اینکه میوه‌هایتان سالم به مقصد برسند و اثری از ضرب‌دیدگی یا پلاسیدگی در آن‌ها وجود نداشته باشد، می‌توانید از کارتن‌های باکیفیت تولید شده توسط این برند برای صادرات میوه‌های متنوعی که دارید استفاده کنید.

سفارش کارتن میوه صادراتی آسان پک

سخن پایانی

برای صادرات هر میوه‌ای باید کارتن مخصوص به صادرات آن میوه را تهیه کنید. به عنوان مثال کارتن مخصوص صادرات موز با کارتن مخصوص صادرات انار و سیب از لحاظ نوع ورق مورد استفاده در کارتن متفاوت است و امکان بسته بندی تمام این محصولات در یک نوع جعبه وجود ندارد. 

بنابراین نوع میوه انتخابی و کارتن در نظر گرفته شده برای آن، چاپ و طرح جعبه انتخابی برای بسته بندی میوه صادراتی و تعداد لایه‌های کارتن و استحکام آن در تعیین قیمت تاثیرگذار است.

برای دریافت قیمت کارتن میوه صادراتی می‌توانید از طریق تکمیل فرم استعلام قیمت آسان پک، اقدام نمایید.

همانطور که میدانید آسان پک یکی از بهترین کارخانه های چاپ و بسته بندی در سطح کشور و با سابقه ای درخشان در زمینه چاپ انواع لیبل رول (پشت چسب دار) است و شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش از طریق وبسایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

در ادامه به بررسی و پاسخ تعدادی از سوالات پرتکرار مشتریان درمورد سفارش کارتن کاهو وکلم و میوه صادراتی در آسان پک میپردازیم.

1) کارتن میوه صادراتی برای بسته بندی چه اقلامی استفاده می‌شود؟

برای صادرات میوه‌های مانند انجیر، موز، انار، به، لیمو، پرتقال، نارنج و کلیه میوه‌های واجد شرایط صادرات از کارتن‌های مخصوص میوه‌های صادراتی استفاده می‌شود.

2) قیمت کارتن میوه صادراتی چقدر است؟

برای تعیین قیمت کارتن میوه‌های صادراتی باید نوع کارتن، جنس ورق کارتن، تعداد کارتن، نوع طرح و… مشخص شود.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories