تماس با ما

کارتن تلسکوپی (زیره و رویه): از تولید تا مزایا

کارتن تلسکوپی (زیره و رویه): از تولید تا مزایا
5/5 - (1 vote)

کارتن بسته بندی مدل تلسکوپی (زیره رویه) یکی از انواع بسته بندی‌های موجود در بازار است که توسط شرکت‌های تولید کننده بسته بندی ارائه می‌شود. این کارتن‌ها از دو بخش بالا و پایین تشکیل شده‌اند و این دو بخش روی هم قرار گرفته و شکل کارتن بسته بندی را به وجود می‌آورند.

در این مطلب آسان پک درباره کارتن بسته بندی مدل تلسکوپی نکاتی که باید بدانید را ارائه کرده است. در صورتی که برای سفارش بسته بندی های تلسکوپی و سفارش کارتن بسته بندی بصورت آنلاین نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید، با تیم متخصص آسان پک در ارتباط باشید.

تنوع اندازه و ابعاد کارتن‌های تلسکوپی

تنوع کارتن‌های تلسکوپی مانند انواع بسته بندی‌ها زیاد است و موقع خرید کارتن تلسکوپی محدودیتی برای انتخاب کارتن مد نظرتان با توجه تنوع سبک‌ها و پیکره‌بندی‌های این بسته بندی‌ها نخواهید داشت. به طور معمول، با توجه به تنوع اندازه و ابعاد کارتن‌های تلسکوپی می‌توان از آن‌ها برای بسته بندی اقلام مختلف مانند کفش، لباس، ظروف آشپزخانه و… استفاده کرد.

چاپ و طراحی کارتن‌های تلسکوپی

با توجه به نیاز کاربران امکان چاپ طرح‌های دلخواه کاربران روی این بسته بندی‌ها وجود دارد. شرکت‌های کارتن‌سازی حرفه‌ای مانند آسان پک، کارتن های تلسکوپی را با ویژگی‌ها و سبک‌های منحصر به فرد ارائه می‌کنند. این طراحی‌ها به نحوی انجام می‌شود که هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای مشتریان داشته باشد و بتواند نیازهای آن‌ها را برای بسته بندی برآورده کند.

ساختار کارتن‌های تلسکوپی

تولیدکنندگان محصولات مختلف و افرادی که قصد سفارش کارتن تلسکوپی را دارند، باید با قیمت کارتن بسته بندی و نمونه‌های مختلف این کارتن‌ها آشنا باشند. کارتن‌های تلسکوپی معمولاً از نوع کاغذ سه لایه یا پنج لایه موج‌دار تشکیل می‌شوند و بهترین گزینه برای حمل محصولات حساس در فواصل طولانی‌مدت هستند.

ساختار کارتن های تسکوپی زیره و رویه

با توجه به نیاز مشتریان و تقاضای ویژه شرکت‌های مختلف بازاریابی، امکان تولید کارتن‌های تلسکوپی برای ظروف، نوشیدنی، لباس، کتاب، کفش و محصولات متنوع دیگر وجود خواهد داشت. البته این کارتن‌ها علاوه بر حمل و نقل محصولات در تجارت الکترونیکی در دفاتر و صنایع نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به طور معمول، کارتن‌های تلسکوپی دارای ضخامت بیشتری بوده و کناره‌های تقویت شده دارند، تا امکان حمل محصولات حساس و شکننده را داشته باشند. این کارتن‌ها اغلب برای اجسامی که اشکال نامتعارف دارند استفاده می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با توجه به نیازهای مشتریان سفارشی‌سازی کرد.

مزایای استفاده از کارتن‌های تلسکوپی

کارتن‌های تلسکوپی از منابع تجدید پذیر تشکیل شده‌اند و به راحتی می‌توان آن‌ها را بازیافت و مجدد استفاده کرد. این کارتن‌ها به دلیل هویتی که به کسب و کارهای مختلف می‌دهند توسط شرکت‌های زیادی استفاده می‌شوند. البته این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت که کارتن‌های تلسکوپی فضای کمتری را اشغال می‌کنند و امکان سفارشی‌سازی این نوع از بسته بندی‌ها برای تهیه بهترین کارتن ها برای محصولات وجود دارد.

کارتن‌های تلسکوپی سفید جذاب‌تر از سایر نمونه‌ها هستند و شرکت‌ها و صنایع مختلف می‌توانند از این نسل از کارتن‌ها برای بهینه‌تر کردن فرایندهای بسته بندی و زیباتر نشان دادن آن با چاپ بهتر استفاده کنند.

نحوه استفاده از کارتن‌های تلسکوپی

جهت سفارش کارتن تلسکوپی باید محصولاتی که قرار است درون این بسته بندی‌ها قرار بگیرند و … را مشخص کنید. در ادامه مواردی که در سفارش و استفاده از کارتن‌های تلسکوپی اهمیت دارند را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

  • تعیین نحوه استفاده از کارتن جهت مشخص کردن ابعاد دقیق آن
  • بسته بندی مناسب اقلام در کارتن‌های تلسکوپی جهت ارسال بهینه آن‌ها
  • تعیین درست وضعیت کناره‌های کارتن تلسکوپی جهت پیشگیری از افتادن محصولات از کارتن

انواع کارتن‌های تلسکوپی

کارتن‌های تلسکوپی مانند سایر بسته بندی‌ها دارای نمونه‌های مختلفی هستند و نوع کارتن بسته بندی تا حد زیادی در تعیین قیمت کارتن تلسکوپی موثر است. در ادامه برخی از نمونه‌های این کارتن‌ها را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

انواع کارتن زیره و رویه

1) کارتن 3 لایه

کارتن تلسکوپی تک جداره رایج‌ترین نوع کارتن تلسکوپی است و دو لایه مسطح و یک لایه راه‌راه در داخل برای این نوع از بسته بندی در نظر گرفته شده.

2) کارتن 5 لایه

کارتن‌های تلسکوپی قهوه‌ای رنگ دوجداره بوده و از سه لایه مسطح تشکیل شده‌اند. دولایه موج‌دار درون این کارتن‌ها قرار دارد و همین موضوع باعث شده که کارتن‌های تلسکوپی بادوام و مقاوم‌تر باشد.

از دست ندهید: خرید کاتن پنج لایه عمده

سخن پایانی

آسان پک به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه طراحی و بسته بندی کارتن‌های تلسکوپی سفارشی قابل تنظیم شناخته می‌شود. کارتن‌های حمل و نقل تلسکوپی این شرکت برای بسته بندی ایمن محصولات حساس بهترین انتخاب هستند و با رنگ‌ها، طرح‌ها و لوگوهای چاپی جذاب با توجه به نیاز مشتریان طراحی می‌شوند.

برای خرید کارتن حمل جوجه یک روزه یا سایر بسته بندی‌ها مانند کارتن‌های تلسکوپی می‌توانید از تیم متخصص آسان پک کمک بگیرید. مشاورین حرفه‌ای آسان پک به مشتریان کمک می‌کنند تا بهترین نوع بسته بندی را تهیه کنند.

سؤالات متداول + جواب

1) کارتن تلسکوپی چند نوع دارد؟

کارتن‌های تلسکوپی معمولاً در نمونه‌های مختلف کارتن‌های 3 لایه و 5 لایه آماده می‌شوند.

2) چطور می‌توانیم هزینه سفارش کارتن بسته بندی را کاهش دهیم؟

با سفارش انبوه کارتن‌های بسته بندی تلسکوپی و سایر نمونه‌های بسته بندی می‌توانید هزینه‌هایتان را تا حد امکان کاهش دهید.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories