تماس با ما

کارتن حمل جوجه یک روزه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ویژگی های کارتن حمل جوجه ۱ روزه
5/5 - (1 vote)

خرید کارتن حمل جوجه یک روزه برای شرکت‌هایی که در زمینه دام‌پروری و حمل و نقل دام و طیور فعال هستند ضروری است؛ زیرا حمل و نقل طیور یکی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین اجزای سیستم دام‌پروری بوده و اطمینان از رعایت اصول استاندارد برای حمل این موجودات و در نظر گرفتن شرایط حیوانات موقع حمل برای ذینفعان و افرادی که در این زمینه فعال هستند بسیار مهم است.

جوجه‌های یک روزه گوشتی و تخم‌گذار توسط شرکت‌های فعال در این زمینه به مقاصد مختلفی ارسال می‌شوند و گاهی مواقع ممکن است مسافت‌های طولانی را برای رسیدن به مقصد طی کنند. با توجه به اینکه اهمیت سالم رسیدن جوجه‌ها به مقصد بسیار زیاد است، این حیوانات باید به نحوی حمل شوند که آسیبی به آن‌ها نرسد و شرکت پرورش دهنده طیور متضرر نشود.

برای حمل جوجه‌های 1 روزه راه‌های متفاوتی وجود دارد. متداول‌ترین روش استفاده از کارتن‌های معمولی یا دایکاتی با ساختارهای از پیش تعریف شده و استاندارد برای حمل این موجودات است؛ زیرا تولید و استفاده از کارتن نسبت به سایر بسته بندی‌ها ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه است. هم‌چنین این نوع بسته بندی بازیافت پذیر هستند و کمترین آسیب را برای محیط‌زیست دارند.

شرایط و استانداردهای کارتن حمل جوجه

کارتن حمل جوجه یک روزه و طیور باید طبق استانداردها و اصول مشخصی تولید شود. از جمله استانداردهایی که به عنوان ویژگی کارتن مخصوص حمل جوجه ۱ روزه جهت سفارش کارتن بسته بندی باید در نظر داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وجود منافذ برای تهویه و گردش هوا و نور مناسب
  • استحکام و مقاومت بالای کارتن در زمان حمل و نقل و توزیع
  • عاری از آلودگی و بهداشتی بودن کارتن
  • استفاده از کفی (زیره) مناسب جهت جذب رطوبت و جلوگیری از پوسیدگی و پاره شدن کارتن (به دلیل دمای بدن جوجه‌ها هم‌چنین تنفس جوجه‌ها و مدفوع آن‌ها و جلوگیری از گیر کردن نوک و پای جوجه‌ها در داخل منافذ کف کارتن)
  • کارتن‌های حمل جوجه شامل درب و بدنه هستند که درب هم باید مثل بدنه شامل منافذ مناسب جهت رد و بدل شدن هوا و نور باشد.

ساختار کارتن‌های حمل جوجه

ساختار کارتن‌های حمل جوجه به طور کلی معمولی یا دایکاتی است. موقع سفارش کارتن حمل جوجه مرغداری باید این موضوع را در نظر داشته باشید که برای تولید کارتن‌های دایکاتی نیاز به ساخت قالب‌هایی با توجه به ساختار و نقشه‌ی کارتن وجود دارد. همچنین، جهت چاپ روی کارتن کلیشه ساخته می‌شود.

موقع خرید کارتن حمل جوجه یک روزه باید ابعاد کارتن را نیز در نظر بگیرید. به طور معمول، ابعاد کارتن‌های حمل جوجه با توجه به تعداد جوجه‌های داخل کارتن، تعداد کارتن در ماشین حمل و مسافت مشخص خواهد شد.

توجه به این نکات جهت سفارش کارتن حمل جوجه ضروری است، با توجه به اینکه کارتن‌های دایکاتی حمل جوجه دارای منافذ هستند نیاز به پوشال گیری دستی دارند و این کار توسط نیروی انسانی انجام خواهد شد.

ساختار کارتن‌های حمل جوجه

قیمت کارتن جوجه

برای تعیین قیمت کارتن بسته بندی عوامل مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و این موضوع در تخمین قیمت کارتن حمل جوجه یک روزه نیز صدق می‌کند. قیمت این کارتن‌ها با توجه به ساختار، ابعاد، نوع فلوت، جنس آستر رویی و زیری، تعداد سفارش گذاری، نوع حمل و … تعیین می‌شود. البته، سفارش گذاری عمده در تعداد بالا برای این نوع از بسته بندی‌ها نیز بر روی کاهش هزینه‌ها تأثیرگذار است و مشتریان این بسته بندی‌ها برای خرید کارتن حمل جوجه یک روزه لازم است که حتماً این موضوع را در نظر داشته باشند.

سخن پایانی

جوجه‌های یک روزه جزء طیور بسیار حساس هستند و حمل و نقل آن‌ها باید با احتیاط کامل و طبق استانداردهای مورد تایید انجام شود؛ زیرا هرگونه خطایی در نحوه انتخاب بسته بندی تا انتقال جوجه‌ها و … می‌تواند موجب از بین رفتن آن‌ها شده و پروش دهنده را متضرر کند.

آسان پک به عنوان یکی از شرکت‌های برتر ایران در زمینه تولید انواع بسته بندی مانند کارتن بسته بندی مدل تلسکوپی، کارتن حمل جوجه و…، این بسته بندی ها را با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای لازم تولید می‌کند. اگر در زمینه حمل و نقل طیور زنده یا مرغ و گوشت فعال هستید می‌توانید انواع کارتن بسته بندی مرغ و گوشت و… را از آسان پک تهیه کرده و حمل و نقل محصولاتتان را بدون مشکل انجام دهید.

سؤالات متداول + جواب

1) قیمت کارتن حمل جوجه یک روزه چقدر است؟

برای تعیین قیمت کارتن حمل جوجه باید عوامل مختلف مورد بررسی قرار بگیرند و سپس تیم تولید کننده قیمت کارتن را مشخص خواهد کرد.

2) آیا سفارش انبوه کارتن حمل جوجه یک روزه درست است؟

با سفارش انبوه کارتن حمل جوجه یک روزه می‌توانید هزینه تولید بسته بندی را کاهش داده و هزینه‌هایتان را مقرون‌به‌صرفه‌تر از همیشه تمام کنید.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories