تماس با ما

خرید جعبه بسته بندی زعفران با چاپ سفارشی + قیمت

جعبه بسته بندی زعفران آسان پک
5/5 - (1 vote)

ظاهر یک محصول در جلب‌توجه مشتریان و دیده شدن آن تاثیر مستقیم دارد و نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصولات مختلف و متمایز شدن آن‌ها در بازار را نمی‌توان نادیده گرفت. در واقع، بسته بندی به عنوان پل ارتباطی بین تولید کننده و خریدار شناخته می‌شود و نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای خرید محصولات مختلف دارد.

هر چقدر ظاهر بسته بندی جذاب‌تر باشد و رنگ‌بندی و کیفیت و… آن بیشتر مورد توجه خریداران قرار بگیرد، افراد زیادی برای تهیه محصول مورد نظر راغب می‌شوند و محصول می‌تواند نسبت به رقبا در زمینه افزایش سهم فروش بازار پیشی بگیرد.

زعفران یکی از محصولات ارزشمند ایران است که در بازار صادراتی جایگاه ویژه‌ای دارد؛ بنابراین بسته بندی این محصول باید خلاقانه و زیبا بوده و به نحوی طراحی شده باشد که رنگ و عطر محصول را حفظ کرده و در نگاه اول بتواند مشتریان را برای خرید ترغیب کند.

حتماً باید موقع سفارش بسته بندی این موضوع را در نظر داشته باشید که، بسته بندی زعفران علاوه بر جذب مشتری نقش محافظتی محصول را نیز بر عهده دارد؛ زیرا جعبه بسته بندی زعفران باید در هنگام حمل، توزیع و انتقال به قفسه‌های فروشگاه در برابر ضربه، دما و رطوبت از محصول محافظت کرده و آن را بدون تغییر در عطر و طعم به دست مصرف‌کننده برساند.

در این مطلب آسان پک، نکاتی که درباره بسته بندی زعفران باید بدانید را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده ااست. برای سفارش انواع بسته بندی سفارشی‌سازی شده زعفران با تیم متخصص آسان پک در ارتباط باشید.

بسته بندی زعفران

جعبه‌های بسته بندی زعفران در شرکت‌های چاپ و بسته بندی بر اساس اصول طراحی بسته بندی تولید می‌شوند؛ زیرا زمانی که زعفران برای عرضه در بازارهای خرده‌فروشی آماده می‌شود، نوع بسته بندی که برای آن در نظر گرفته می‌شود اهمیتی دوچندان دارد.

جعبه بسته بندی زعفرانی که برای این بازار عرضه می‌شود باید طراحی و اندازه مناسبی داشته و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برای آن در نظر گرفته شود، تا بتواند توجه مشتریان را برای خرید به سمت خودش جلب کند. همچنین، این بسته بندی باید زعفران را از نفوذ و آسیب خارجی محافظت کند و اطلاعات محصول را در اختیار مشتری قرار دهد.

جعبه زعفران برای محافظت از عطر و طعم زعفران طبق استانداردهای در نظر گرفته شده برای بسته بندی مواد غذایی تولید می‌شود، تا محصول نهایی بتواند رضایت خاطر مشتریان را به دست آورده و آن‌ها را برای خرید مجدد زعفران برند مورد نظر ترغیب کند.

برای سفارش بسته بندی‌های مخصوص زعفران لازم است که پاسخ سوال انواع بسته بندی کدامند را نیز بدانید، تا بتوانید بهترین بسته بندی را برای محصولاتتان در نظر بگیرید. با مراجعه به سایت آسان پک می‌توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید.

نکات مهم طراحی جعبه بسته بندی زعفران

در ادامه مواردی که شرکت‌های تولید کننده جعبه بسته بندی زعفران برای تولید این بسته بندی‌ها در نظر می‌گیرند را جهت شناخت بیشتر این نوع از بسته بندی‌ها ارائه کرده‌ایم.

نکات مهم طراحی جعبه بسته بندی زعفران

1) عوامل فیزیکی

جعبه‌های بسته بندی زعفران باید از داخل و خارج از  زعفران در برابر عوامل خارجی فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی محافظت کنند.

2) عوامل بیولوژیکی

بسته بندی انتخابی باید از زعفران در برابر میکروارگانیسم‌ها، گرد و غبار، جوندگان و سایر حیوانات محافظت کند. این کار زعفران را از فساد محافظت می‌کند؛ زیرا ماندگاری زعفران به طور معمول برای چندین سال است و جعبه‌های بسته بندی زعفران باید بتوانند به محصول برای ماندگاری طولانی‌تر کمک کنند.

3) عوامل شیمیایی

محیط حمل، نحوه نگه‌داری محصول و … می‌تواند کیفیت زعفران را تحت تاثیر قرار داده و رطوبت، نور و اکسیژن می‌تواند طعم، بو و ویژگی‌های رنگی زعفران را تغییر دهد؛ بنابراین جهت حفظ کیفیت زعفران باید آن را در محیطی که هوای آن نفوذ ناپذیر، تاریک و خنک باشد نگه‌داری کرد. البته موقع طراحی این بسته بندی‌ها، باید راحتی و سهولت دسترسی مشتری به زعفران نیز در نظر گرفته شود و بسته بندی سخت بازشو نباشد.

انواع بسته بندی‌های زعفران

بسته بندی‌های مختلفی برای عرضه زعفران در بازارهای خرده‌فروشی و صادرات در نظر گرفته می‌شوند. در ادامه برخی از انواع بسته بندی های رایجی که برای بسته بندی زعفران در نظر گرفته می‌شوند را جهت شناخت بیشتر معرفی کرده‌ایم.

انواع بسته بندی‌های زعفران

1) بسته بندی بطری

یکی از انواع بسته بندی‌های زعفران، بسته بندی زعفران در بطری‌های مخصوص است. این بطری‌ها ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارند و از پلاستیک ساخته شده‌اند. بطری‌های بسته بندی زعفران در برابر ضربه و نفوذ هوا مقاوم بوده و سبک و قابل حمل هستند. قیمت این بسته بندی‌ها مقرون به صرفه است و برای تولیدکننده‌ها و فروشندگان زعفران گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

2) ظروف شیشه‌ای

این ظروف بسیار زیبا بوده و نسبت به سایر بسته بندی‌های زعفران طرفداران بیشتری دارند، اما قیمت بالاتر، شکننده بودن و وزن بالا این ظروف موجب شده که گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای بسته بندی زعفران نباشند.

3) ظروف فلزی و خاتم‌کاری

این ظروف به دلیل تنوع بالا و شیک بودن بسیار پرطرفدار هستند به طور معمول، این ظرف‌ها با نقش‌های اصیل ایرانی تزئین شده و نظر مصرف‌کنندگان را به خودشان جلب می‌کنند. این بسته بندی‌ها برای صادرات زعفران یا هدیه دادن آن گزینه مناسبی هستند و نسبت به بسته بندی‌های دیگر کمتر استفاده می‌شوند.

عوامل مهم در تولید بسته بندی زعفران

آنچه در مورد تمام نمونه‌های بسته‌بندی‌هایی که برای زعفران باید مورد توجه قرار بگیرد را در ادامه ارائه کرده‌ایم. این موارد را به عنوان نکات خرید بسته بندی زعفران در نظر داشته باشید، تا بهترین بسته بندی را برای محصولاتتان تهیه کنید.

  • محافظت از محصول در برابر عوامل خارجی و محیطی
  • تسهیل در حمل‌ونقل و جا به جایی
  •  وجود وزن‌های مختلف در بسته بندی متفاوت زعفران
  •  تنوع بالای بسته بندی‌ها برای عرضه در بازار داخلی و خارج
  •  تنوع انتخاب با توجه به وزن‌های مختلف و بسته بندی‌های مختلف و ایجاد قیمت‌های گوناگون
  •  طراحی‌های مناسب برای اندازه ظرف و جاگیر نبودن آن
  • اطلاع‌رسانی در مورد محصول و برند سازی و حفظ کیفیت آن

سخن پایانی

طراحی بسته بندی و قیمت جعبه زعفران با توجه به نیازمندی‌های مشتریان تعیین می‌شود. در صورتی که مشتری قصد سفارش جعبه زعفران صادراتی، کادویی، لوکس یا جعبه زعفران با چاپ سفارشی را داشته باشد، لازم است که هزینه بیشتری برای این بسته بندی بپردازد. در غیر این صورت، امکان تولید بسته بندی زعفران با قیمت مناسب برای شرکت‌های چاپ و بسته بندی وجود دارد و تولید کننده می‌تواند این جعبه ها را برای محصولاتش تهیه کند.

برای پیدا کردن پاسخ سوال بسته بندی چیست و کسب اطلاعات جامع درباره انواع بسته بندی‌ها می‌توانید از سایت آسان پک کمک بگیرید. تیم مشاوره آسان پک نیز آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی جهت سفارش انواع بسته بندی مقوایی و… به مشتریان است و می‌توانید برای سفارش جعبه زعفران با آن‌ها در ارتباط باشید.

سؤالات متداول + جواب

1) موارد مهم در طراحی بسته بندی زعفران کدامند؟

مهم‌ترین موارد در طراحی بسته بندی زعفران، زیبایی بسته بندی و حفظ کیفیت محصول در برابر عوامل بیرونی محسوب می‌شود.

2) قیمت جعبه زعفران صادراتی چقدر است؟

با توجه به طرح و نوع و اندازه و ساختار جعبه‌های زعفران، قیمت آن‌ها متفاوت خواهد بود.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories