تماس با ما

قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار + سفارش آنلاین

روش های کاهش قیمت چاپ لیبل رول
4/5 - (5 votes)

لیبل وسیله‌ای است که اغلب شرکت‌ها جهت معرفی ویژگی‌های محصولاتشان روی آنها استفاده می‌کنند. در واقع این لیبل‌ها هستند که اطلاعات مهم هر محصول شامل مواد تشکیل دهنده آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ همچنین به آن‌ها کمک می‌کنند تا درباره دستورالعمل و چگونگی استفاده از آن محصول خاص اطلاعات کافی کسب کنند.

در این مطلب می خواهیم به عوامل موثر در تعیین هزینه چاپ لیبل پشت چسب دار و همچنین چگونگی کاهش هزینه های تولید بواسطه کاهش قیمت لیبل رول بپردازیم. پیشنهاد میکنیم پیش از سفارش لیبل های متنوع این مقاله را مطالعه کرده و با داشتن اطلاعات کافی نسبت به سفارش انواع لیبل های پشت چسب‌دار، لیبل چند لایه و غیره اقدام فرمایید.

موارد تاثیرگذار در قیمت لیبل پشت چسب دار

در دنیای صنعت فاکتورهای زیادی وجود دارند که باعث افزایش یا کاهش قیمت چاپ لیبل های پشت چسب دار میشوند. از جمله این موارد میتوان به ابعاد، جنس، تکنیک چاپی و.. اشاره کرد که در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر آنها خواهیم پرداخت.

سایز لیبل رول

کاهش ابعاد لیبل می‌تواند باعث کاهش قیمت تمام شده هر عدد لیبل در فرایند چاپ لیبل رول شود؛ زیرا در این مواقع یک رول برای چاپ تعداد لیبل های بیشتری استفاده می‌شود؛ همچنین زمانی که برای چاپ لیبل‌ها استفاده می گردد نیز کمتر خواهد بود؛ بنابراین با کاهش اندازه لیبل زمان و هزینه تولید لیبل ها نیز کمتر خواهد بود.

جنس متریال لیبل پشت چسب دار

چاپ لیبل با استفاده از مواد اولیه با ضخامت کمتر در کاهش قیمت تمام شده آن مؤثر است. چرا که ضخامت کمتر زیره از یک طرف موجب کاهش هزینه مواد اولیه مورد استفاده شده؛ و از سوی دیگر باعث می‌شود تعداد بیشتری لیبل در یک رول قرار بگیرد.

تعداد لیبل های مورد درخواست

هر چقدر تعداد سفارش گذاری‌های برندها برای تولید لیبل ها بیشتر باشد؛ هزینه تولید لیبل و قیمت چاپ لیبل رول (پشت چسب دار) برای آن‌ها کمتر خواهد بود؛ بنابراین برای کاهش هزینه‌های تولید لیبل می‌توانید سفارش‌های چند ماهه یا سالانه‌ای که دارید را به صورت یکجا ثبت کنید.

هر چقدر تعداد لیبل های مورد نیاز مشتری در هر نوبت سفارش گذاری بیشتر باشد؛ هزینه تولید هر عدد لیبل و در نهایت قیمت چاپ لیبل پست چسب دار (رول) برای آن‌ها کمتر خواهد بود؛ بنابراین برای کاهش هزینه‌های تولید لیبل پشت چسب دار می‌توانید سفارش‌های چند ماه آینده و یا سالانه ی خود را به صورت یکجا ثبت کنید.

چاپ دیجیتال لیبل پشت چسب دار

تعداد رنگ و نوع فرآیندهای چاپی مورد نیاز جهت تولید یک لیبل از دیگر مواردی هستند که در تعیین قیمت چاپ لیبل رول تأثیرگذارند. اگر تعداد لیبل هایی که نیاز دارید کمتر از 10 هزار عدد است، چاپ دیجیتال لیبل بهترین گزینه برای چاپ لیبل های مد نظرتان خواهد بود؛ زیرا هزینه چاپ لیبل دیجیتال برای تیراژهای کم نسبت به سایر تکنیک های چاپی مقرون به صرفه تر است چرا که مانند آنها نیاز به ساخت ملزومات چاپ مخصوص نظیر کلیشه در تکنیک چاپ فلکسو ندارد.

جهت سفارش لیبل پشت چسب دار با بهترین کیفیت، صفحه طراحی و چاپ لیبل رول ما را مطالعه کنید.

استفاده از مواد اولیه متالایز به جای فویل کوبی

استفاده از مواد اولیه متالایز به جای فویل کوبی را نیز می‌توان به عنوان یکی دیگر از مواردی که کاهش قیمت چاپ لیبل‌های رول موثر هستند در نظر گرفت؛ زیرا هزینه کلی مواد استفاده شده در روش اول کمتر است و چاپ لیبل ‌ها با سرعت بیشتری نسبت به فویل کوبی سرد و گرم انجام می‌شود.

استفاده از مواد اولیه متالایز به جای فویل کوبی

استعلام قیمت لیبل پشت چسب دار

تعداد لیبل‌های مورد نیاز هر برند، نوع مواد اولیه استفاده شده در لیبل ها و اندازه لیبل‌ها از جمله موارد تأثیرگذار در قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار هستند. با توجه به اینکه شرایط هر برند برای سفارش گذاری لیبل‌های متنوع متفاوت است؛ توصیه می‌کنیم جهت استعلام لیست قیمت چاپ لیبل رول و انتخاب مناسب ترین و به صرفه ترین لیبل برای محصولات خود با تیم آسان پک در ارتباط باشید.

سؤالات متداول + جواب

1) آیا تعداد قیمت رول در هزینه نهایی آن مؤثر است؟

هر چقدر تعداد سفارش‌های ثبت شده بیشتر باشد؛ هزینه‌ای که برای چاپ و تولید لیبل در نظر گرفته می‌شود کمتر خواهد بود.

2) برندها چطور می‌توانند هزینه چاپ لیبل پشت چسب دار را کاهش دهند؟

برندها با ثبت سفارش انبوه و کاهش اندازه لیبلهای سفارش داده شده می‌توانند هزینه چاپ لیبل رول را کم کنند.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories