تماس با ما

بهترین کارخانه کارتن سازی ایران در سال 1402

بهترین کارخانه کارتن سازی تهران
4.2/5 - (12 votes)

مراحل تولید کارتن بسیار پیچیده و طولانی است و کارتن‌هایی که برای بسته بندی محصولات و اقلام مد نظرتان انتخاب می‌کنید باید از ورق مناسبی ساخته شده باشند؛ و ابعاد و کیفیت کارتن‌ها، پاسخگوی بسته بندی محصولات و ارسال آن‌ها برای فروش عمده باشد.

با انتخاب آسان پک به عنوان بهترین کارخانه کارتن سازی ایران جهت تامین انواع کارتن لمینت و کارتن های بسته بندی خود می‌توانید کارتن‌هایی که دارای استحکام بالا هستند و از ورق‌های باکیفیت ساخته شده‌اند را برای بسته بندی محصولاتتان تهیه کنید. 

آسان پک با ارائه خدمات چاپ لوکس با تکنیک چاپ فلکسو این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده است که، کارتن‌های با کیفیت چاپ نزدیک به چاپ افست را در زمان کوتاه‌تر و با هزینه کمتر سفارش دهند؛ و باکیفیت‌ترین کارتن‌ها را برای استفاده داشته باشند.

ویژگیهای بهترین کارتن سازی در تهران

لیست ویژگی های بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

در این بخش برخی از ویژگی‌های صنایع چاپ و تولید بسته بندی مقوایی آسان پک که یکی از برترین تولید کننده‌های بسته بندی به ویژه کارتن در تهران است را ارائه کرده‌ایم.

1) ارائه مشاوره تخصصی

برای اینکه مشتریان کارتن‌هایی متناسب با محصولات خود و شرایط نگهداری و حمل آنها را برای بسته بندی اقلام متنوعی که دارند در اختیار داشته باشند، آسان پک خدمات مشاوره تخصصی بسته بندی را برای سفارش انواع کارتن ارائه می‌دهد.

راه حل‌ها و نکات ارائه شده توسط مشاورین آسان پک با هدف انتخاب بهترین نوع ورق و همچنین ساختار کارتن مشتری انجام می‌شود؛ و در طول این مسیر تیم آسان پک، نوع ورق کارتن را متناسب با شرایط و الزامات مشتری مشخص کرده و تولید را بر اساس این الزامات انجام می‌دهد.

2) طراحی بسته بندی مهندسی شده

برای اینکه استحکام بسته بندی طراحی شده قبل از عرضه به بازار بررسی شود و در نهایت بهترین کارتن یا جعبه برای هر محصول انتخاب شود، لازم است که طراحی اولیه طبق استانداردهای بسته بندی و بر اساس زنجیره فروش کارتن انجام شود. زیرا هر محصولی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد باید در کارتن مخصوص به خودش بسته بندی شده و به بازار عرضه شود.

آسان پک به منظور تولید کارتن‌هایی استاندارد و مطابق با الزامات هر محصول،  یک نمونه کارتن جهت دریافت تایید ابعاد و ساختار مد نظر مشتری به کمک به روزترین دستگاه‌های نمونه‌ساز آماده می‌کند. سپس این نمونه توسط مشتری نهایی بررسی و تایید و تولید عمده کارتن انجام می‌شود.

طراحی بسته بندی مهندسی شده

3) تنوع بالای محصولات کارتن سازی

شرکتی که به عنوان بهترین کارخانه کارتن سازی فعالیت می‌کند باید قابلیت تولید انواع کارتن‌ از نظر جنس ورق و همچنین ساختار کارتن را داشته باشد. زیرا نیازهای بسته بندی هر صنف با صنف دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، کارتن‌هایی که برای بسته بندی لوازم‌خانگی استفاده می‌شوند با کارتن‌های مخصوص میوه‌های صادراتی و… متفاوت هستند.

آسان پک با راه اندازی چهار واحد تولیدی مختلف از جمله واحد کارتن سازی، چاپخانه لیبل، واحد چاپ و تولید جعبه مقوایی و واحد کارتن لمینیت، پاسخگوی انواع نیازهای بسته بندی مشتریان بوده و کارتن بسته بندی مورد نیاز هر مشتری را متناسب با الزامات آن صنف تولید می‌کند.

4) استفاده از تجهیزات امروزی و مدرن

تجهیزات قدیمی و سنتی چاپ و بسته بندی دیگر جوابگوی نیاز بازار رقابتی امروزی نیستند؛ و کسانی که هنوز از این شرکت‌ها خدمات دریافت می‌کنند در بازار رقابتی امروز نمی‌توانند سهم فروش خوبی داشته باشند. 

با توجه به این موضوع، آسان پک به عنوان یکی از کارخانه‌های برتر کارتن سازی ایران در 1401 تجهیزات مدرن و امروزی را برای تولید کارتن‌ها و جعبه‌های متنوع در نظر گرفته است.

آسان پک از مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات چاپ فلکسو جهت چاپ و تولید انواع کارتن‌های بسته بندی استفاده می‌کند. همچنین این کارخانه به منظور پایش و کنترل کیفیت محصولات تولیدی خود از نیروی متخصص و سیستم کنترل کیفیت مداوم  برای تولید محصولات با کیفیت برتر و تضمین شده بهره می‌گیرد.

به همین دلیل است که مشتریانی که آسان پک را به عنوان بهترین کارخانه کارتن سازی انتخاب می‌کنند می‌توانند از تولید محصولات با طراحی‌های به روز با بهترین کیفیت آسوده‌خاطر باشند.

استفاده از تجهیزات امروزی و مدرن

5) امکان تولید کارتن و جعبه مقوایی در تعداد بالا

اکثر تولیدکنندگان بسته بندی که در زمینه تولید کارتن و تولید جعبه‌های مقوایی فعالیت می‌کنند ظرفیت تولید محدودی دارند و نمی‌توانند پاسخگوی نیاز مشتریانی باشند که تعداد بالایی از این محصولات را نیاز دارند؛ بنابراین، اگر تولید کارتن را به این شرکت‌ها واگذار کنید امکان دارد که مدام در صف انتظار تولید سفارش‌های ثبت شده بمانید؛ و نتوانید محصولاتی که تولید کرده اید را به موقع به بازار عرضه کنید.

جهت سفارش گذاری کارتن در آسان پک، بعد از تماس مشتری، یک کارشناس فروش برای او تخصیص داده می‌شود و تمامی مراحل پیش از ثبت سفارش  توسط این کارشناس انجام خواهد شد.

همچنین، آسان پک به عنوان یکی از بهترین کارخانه‌های کارتن سازی در ایران توانسته از طریق همکاری با برترین شرکت‌های حمل و نقل داخلی، امکان تحویل به موقع بسته بندی‌های تولید شده نظیر کارتن، جعبه و غیره را در زمان تعیین شده و درب کارخانه مشتری فراهم کند.

6) حضور پرسنل متخصص و حرفه‌ای

با توجه به اینکه چاپ و بسته بندی موضوعی کاملاً تخصصی است، برای تامین بسته بندی‌های استاندارد و باکیفیت نیاز به نیروی کار حرفه‌ای و متخصص در این زمینه وجود دارد. اما؛ امروزه کمبود نیروی توانمند در این زمینه به یکی از دغدغه‌های بزرگ فعالان این عرصه تبدیل شده است.

آسان پک به عنوان بهترین کارخانه کارتن سازی تهران با بهره‌گیری از دانش متخصصان این عرصه در تمامی مراحل از ارائه مشاوره بسته بندی، طراحی، تولید و کنترل کیفیت در کنار مشتریان خود می باشد. نیروهای فعال و کار بلد در خط تولید آسان پک با ساز و کار دستگاه‌های مدرن و امروزی صنعت چاپ به خوبی آشنا هستند و چاپ و بسته بندی کارتن‌های متنوع را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. 

حضور پرسنل متخصص و حرفه‌ای

مزیت‌های رقابتی آسان پک نسبت به دیگر کارتن‌سازی‌ها

آسان پک علاوه بر رعایت تمامی استانداردها و الزامات چاپ و بسته بندی جهت تامین باکیفیت‌ترین کارتن‌ها و جعبه‌ها جهت بسته بندی محصولات تولیدکنندگان در صنوف مختلف مزیت های دیگری را نیز دارا می باشد.

مواردی که باعث انتخاب آسان پک به عنوان بهترین کارخانه کارتن سازی ایران شده است عبارتند از:

  • مجهز به مدرن‌ترین ماشین چاپ و دایکات کارتن در خاورمیانه
  • انجام نمونه‌سازی پیش از تولید عمده کارتن
  • تیراژ تولید بالای کارتن در روز و تامین به موقع کارتن مورد نیاز مشتریان
  • ایجاد سامانه رهگیری آنلاین سفارشات 
  • تولید کارتن لمینیت و کارتن لوکس به سفارش مشتری
  • انجام آزمایش‌های تخصصی در دو سطح بر روی مواد اولیه و نمونه محصولات موجود مشتریان
  • حفاظت از محیط‌زیست با وجود تصفیه‌خانه‌های اختصاصی 
مزیت‌های رقابتی آسان پک نسبت به دیگر کارتن‌سازی‌ها

سؤالات متداول + جواب

1) مهم‌ترین ویژگی بهترین کارخانه کارتن سازی چیست؟

مهم‌ترین ویژگی که برای بهترین کارخانه کارتن سازی در نظر گرفته می‌شود قابلیت تولید بدون نقص و به موقع سفارشات انبوه است.

2) اطلاعات مورد نیاز جهت دریافت استعلام قیمت از آسان پک چیست؟

به منظور استعلام قیمت کارتن بسته بندی و دریافت پیش فاکتور از آسان پک، نیاز به اعلام تیراژ مورد نیاز، جنس ورق کارتن، ابعاد و ساختار کارتن مورد نیاز وجود دارد.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories