تماس با ما

سفارش پاکت چای و انواع بسته بندی چای

بسته بندی چای
4.7/5 - (7 votes)

عطر و طعم چای تازه می‌تواند خستگی یک روز کاری را از تنتان خارج کند؛ و احساس آرامش را به شما هدیه دهد. اگر اهل چای نیستید این احساس را می‌توانید با امتحان کردن یکی از دمنوش‌های گیاهی مانند گل گاوزبان یا دمنوش بابونه که توسط برندهای سرشناس تولید و به بهترین نحو بسته بندی شده‌اند تجربه کنید.

بسته بندی چای و دمنوش تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت و تازگی آن دارد. به همین خاطر است که اغلب برندهای سرشناس محصولات خودشان را در بهترین جعبه‌ها بسته بندی می‌کنند و با طراحی‌های خاص و ویژه آن‌ها را برای فروش به بازار عرضه می‌کنند.

البته توجه به این نکته نیز مهم است که، مشتری‌ها با دیدن طرح و بسته بندی خاص یک برند تولید کننده چای و دمنوش بهتر آن را به خاطر می‌سپارند؛ و برای خریدهای بعدی مدل‌های متنوع چای و دمنوش آن برند را برای سفارش انتخاب می‌کنند.

اهمیت بسته بندی چای در فروش محصول

این روزها تولیدکنندگان زیادی در این زمینه فعال هستند و فروش چای و دمنوش بازار رقابتی دارد، به همین دلیل استفاده از جعبه‌هایی که استفاده از آن‌ها ساده باشد و طعم و مزه چای و دمنوش را مانند اولین روز برداشت آن حفظ کنند، شانس تولیدکنندگان را برای جذب مشتری بیشتر و فروش بیشتر این محصولات افزایش می‌دهد.

یکی از انواع بسته بندی های جذاب و پر طرفدار، کارتن های لمینت هستند که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله تاثیر کارتن های بسته بندی لمینتی در افزایش فروش را مطالعه کنید.

همچنین، با توجه به اینکه بسته بندی چای جهت حفظ کیفیت نهایی این محصول و عرضه آن به بازار مهم است. جعبه‌ای که برای بسته بندی این محصولات انتخاب می‌کنید باید کیفیت لازم را داشته باشد؛ و رطوبت و گرمای محیط باعث صدمه وارد شدن به چای یا دمنوش بسته بندی شده نشود.

جلوه‌های بصری و افکت‌های چاپی که برای چاپ جعبه بسته بندی چای در نظر گرفته می‌شوند نقش مهمی در افزایش سهم فروش انواع چای و دمنوش دارند؛ زیرا خریداران با توجه به کیفیتی که جعبه چای یا دمنوش دارد نسبت به خرید آن تصمیم می‌گیرند.

اهمیت بسته بندی چای در فروش محصول

معرفی انواع بسته بندی چای

چای و دمنوش نمونه‌های متنوعی دارد که میتوان از چاپ ۴.۵ ورقی برای آنها استفاده کرد. هر یک از این محصولات در یک جعبه خاص و با طرح و چاپ منحصر بفرد آماده عرضه به بازار می‌شوند. در ادامه برخی از انواع بسته بندی‌های ارائه شده برای چای و دمنوش‌های مختلف را معرفی کرده‌ایم.

بسته بندی چای کیسه‌ای

تی بگ (چای کیسه‌ای) یکی از محصولات پرفروش بازار است؛ و اغلب افرادی که نیاز به یک چای خوش رنگ و خوش‌طعم فوری دارند این محصول را برای خرید در نظر می‌گیرند. چای کیسه‌ای معمولاً به دو صورت بسته بندی می‌شود.

نوع اولی که برای بسته بندی تی بگ در نظر گرفته می‌شود، قرار دادن چای در کیسه‌های لفافه دار است. در این روش با باز کردن پاکت اصلی چای می‌توانید به محتویات درون بسته که چای‌های کیسه‌ای آماده استفاده است دسترسی داشته باشید.

در نوع دوم چای کیسه‌ای درون پاکت‌های چاپ شده مخصوص درون جعبه اصلی قرار می‌گیرد؛ تا کیفیت و طعم چای در برابر رطوبت و گرما و … بیشتر محافظت شود.

برای جعبه اصلی چای هم دو نوع پاکت کاغذی بدون روکش یا پاکت کاغذی سلفون دار در نظر گرفته می‌شود. پوشش سلفونی که روی جعبه کاغذی قرار می‌گیرد معمولاً از نوع شفاف، چاپ دار یا متالایز است؛ و هر برند با توجه به ساختار و شرایطی که برای تولید و عرضه چای کیسه‌ای در نظر دارد یکی از این نمونه‌ها را برای چاپ و بسته بندی چای در نظر می‌گیرد.

در آسان پک انواع بسته بندی تی بگ چای و دمنوش با تجهیزات مدرن و امروزی صنعت چاپ  طراحی شده و با کمک دستگاه دایکات تمام اتوماتیک تولید می‌شود؛ تا جعبه‌های تی بگ تولید شده بیشترین زیبایی، ظرافت و کیفیت را داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید مقاله کارتن دایکاتی چیست را مطالعه کنید.

بسته بندی چای نیم کیلویی

برای بسته بندی چای نیم کیلویی باید از پلاستیک ضخیم و چند لایه مخصوص استفاده شود. چون این چای‌ها معمولاً به صورت فله‌ای بسته بندی می‌شوند و نباید تابش اشعه فرابنفش خورشید روی رایحه و طعم چای فله‌ای تاثیر بگذارد. 

همچنین برای اینکه برند تولید کننده چای مشخص باشد، باید اطلاعات تولید کننده محصول روی طرح بسته بندی چای نیم کیلویی درج شود.

بسته بندی چای فله‌ای در دو نوع کاملاً پلاستیک یا ترکیب پلاستیک و مقوا انجام می‌شود؛ و با توجه به نیاز برند تولید کننده یکی از این نمونه‌ها برای بسته بندی انواع چای نیم کیلویی در نظر گرفته می‌شوند.

بسته بندی پلیمری

چای و دمنوش به نور و گرما حساس هستند؛ و اگر در معرض گرما باشند کیفیت آن‌ها کم می‌شود. از ترکیب فیلم‌های پلیمری  به عنوان یک عایق مناسب برای چای و دمنوش در برابر نور، گرما و رطوبت عمل می‌کند؛ بنابراین بسته بندی چای با این فیلم‌ها طعم و مزه اصیل این محصول را حفظ می‌کند؛ و عطر آن‌ به مرور زمان تغییر نمی‌کند.

بسته بندی دمنوش

بسته بندی انواع دمنوش به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در بسته بندی چای و دمنوش امکان دارد که این محصولات در کیسه‌های کاغذی بسته بندی شوند و در یک جعبه بزرگ‌تر که حاوی چاپ و لوگو برند است قرار بگیرند؛ سپس کلیه جعبه‌ها برای فروش عرضه شوند. یا اینکه چای و دمنوش به صورت فله‌ای در جعبه چاپ شده بسته بندی شده و برای فروش عرضه شوند.

برای اینکه مشخص شود در هر جعبه چه محصولی قرار دارد، لازم است که روی جعبه چای و دمنوش اطلاعات کامل محتویات هر بسته به همراه تصاویر آن‌ها درج شود. همچنین جعبه‌هایی که برای بسته بندی این محصولات انتخاب می‌شود باید اندازه مناسبی داشته باشند؛ تا مصرف کننده به راحتی بتواند آن‌ها را با خودش حمل کند و در مواقع نیاز به چای یا دمنوش دلخواهش دسترسی داشته باشد.

با توجه به حساسیت دمنوش‌ها در برابر گرما و رطوبت یا نور، جعبه انتخاب شده برای بسته بندی این محصولات باید کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و هیچ نور یا رطوبتی در آن نفوذ نکند چون حفظ آروما (رایحه) و مشخصه‌های درمانی دمنوش‌ها بسیار مهم است. 

همچنین کیفیت چاپ جعبه باید چشم‌نواز باشد تا مشتری با دیدن جعبه محصول برای خرید دمنوش ترغیب شود و تولید کننده بتواند سهم فروش خوبی در بازار داشته باشد.

انواع چاپ و طراحی گرافیکی کارتن چای

برای اینکه چاپ و بسته بندی جعبه‌های چای به بهترین نحو انجام شود و رنگ‌های روی جعبه بدون ترکیب و در هم آمیختگی نمایش داده شوند، چاپ افست یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولید این جعبه‌ها است.

کیفیت چاپ افست برای جعبه‌های چای بسیار مطلوب است. آسان پک دارای ماشین‌هایی با قابلیت چاپ 4 رنگ و همچنین 6 رنگ به طور همزمان است؛ و چاپ بسته بندی‌های مخصوص چای و دمنوش‌های مختلف را با بالاترین کیفیت و بدون تغییر در طرح انتخابی انجام می‌دهد.

انواع چاپ و طراحی گرافیکی کارتن چای

سفارش چاپ اختصاصی جعبه چای

اگر انواع بسته بندی چای موجود در بازار را برای سفارش چاپ و بسته بندی چای و دمنوش بررسی کرده‌اید و هیچ‌کدام از آن‌ها با ساختار برند شما هماهنگی ندارند؛ با کمک مشاورین آسان پک می‌توانید سفارش چاپ اختصاصی جعبه چای را ثبت کنید. 

مشاورین ما برای طراحی چاپ اختصاصی متناسب با الزامات و ساختار برند چای و دمنوش همراه مشتریان هستند؛ و بهترین جعبه‌های چای و دمنوش را که نشان دهنده هویت برند و تضمین کننده افزایش فروش محصولات آن‌ها است برای تولید در نظر می‌گیرند.

نحوه محاسبه قیمت بسته بندی چای و دمنوش

برای محاسبه قیمت انواع بسته بندی چای کیسه‌ای یا خرید بسته بندی چای لازم است که با تولید کننده برتر این محصولات مشورت کنید. 

آسان پک به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده بسته بندی انواع چای و دمنوش، از مجهزترین تجهیزات و بهترین نیروها برای تولید انواع جعبه‌های مخصوص بسته بندی چای فله‌ای، دمنوش‌های کیسه‌ای و چای‌های کیسه‌ای و… استفاده می‌کند. 

برای استعلام قیمت بسته بندی چای درخواستتان را در آسان پک ثبت کنید. مشاورین ما در اسرع وقت برای سفارش انواع بسته بندی چای و دمنوش با شما تماس خواهند گرفت.

جمع بندی

چاپ و بسته بندی جعبه چای و دمنوش در آسان پک با تکنیک‌های چاپ افست انجام می‌شود. این روش چاپ باعث می‌شود که طرح‌های روی انواع جعبه چاپ و دمنوش شفاف باشند و رنگ‌ها با تمایز و به بهترین نحو روی هر جعبه نمایش داده شود. 

همچنین برش جعبه‌ها با دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود و ظرافت و زیبایی جعبه‌های چاپ شده توسط آسان پک با تمام جعبه‌های چای دیگر برندها متمایز است.

برای استعلام قیمت و هزینه بسته بندی چای، سفارش گذاری و خرید انواع بسته بندی چای در یکی از بهترین کارخانه های کارتن سازی و بسته بندی تهران با تیم آسان پک در تماس باشید؛ و بهترین جعبه‌ها را برای بسته بندی متمایز محصولاتتان تحویل بگیرید.

سوالات متداول+ جواب

1) کدام روش چاپ برای جعبه‌های چای گزینه بهتری است؟

ﭼﺎپ رنگ‌ها در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭼﺎپ اﻓﺴﺖ ﺑﻪ ﺻﻮرت جداگانه اﻧﺠﺎم می‌شود و ﺗﻄﺒﯿﻖ دﻗﯿﻖ رنگ‌ها در این سیستم مناسب است. به همین خاطر برای چاپ با کیفیت بسته بندی‌های چای و دمنوش از دستگاه چاپ افست استفاده می‌شود.

2) چطور سفارش بسته بندی چای را ثبت کنیم؟

برای ثبت سفارش بسته بندی چای و دمنوش در تعداد بالا و با بهترین کیفیت با تیم آسان پک در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories