تماس با ما

خرید سینی کارتنی: بررسی مزایای کارتن سینی شکل

سینی کارتنی-سینی مقوایی
4.7/5 - (6 votes)

بسته‌بندی محصولات سهم مهمی در فروش آن‌ها دارد. اگر بسته‌بندی که برای محصول انتخاب می‌شود کیفیت و چاپ مناسبی داشته باشد، تولیدکننده شانس برند سازی بهتر در بازار را خواهد داشت؛ بنابراین محصولاتی که در بسته‌بندی مناسب، زیبا و جذاب به بازار عرضه می‌شوند فروش بیشتری نسبت به نمونه‌های مشابه دارند.

کارتن سینی شکل یکی از نمونه بسته‌بندی‌های رایج موجود در بازار است. در این مطلب آسان پک کارتن سینی شکل را معرفی کرده و مزایای و ویژگی‌های این بسته‌بندی را برای شناخت بهتر ارائه کرده است.

کارتن سینی شکل چیست؟

کارتن سینی شکل یکی از انواع کارتن‌های دایکاتی است که برای حمل و نقل محصولات در سراسر زنجیره تأمین استفاده می‌شود. این کارتن‌ها برای نمایش محصولات مختلف در قفسه‌های فروشگاه‌ها گزینه مناسبی هستند. چون در این بسته‌بندی‌ها محصولات به صورت یکپارچه کنار هم قرار می‌گیرند؛ و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خودشان را به صورت منظم به نمایش بگذارند. اگر نمیدانید کارتن دایکاتی چیست؟ توصیه میکنیم پست ما در این مورد را از دست ندهید.

هم‌چنین، تولیدکنندگان می‌توانند علامت تجاری خودشان را روی این بسته‌بندی درج کرده که به شناخته شدن محصول و فروش بیشتر آن کمک می‌کند.

کارتنهای سینی شکل با توجه به نیاز تولیدکننده و مصرف‌کننده در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. در نتیجه، حتی خرده‌فروش‌ها هم می‌توانند از این کارتن‌ها برای بسته‌بندی محصولات خودشان استفاده کنند.

مزیت‌های کارتن سینی شکل

برای تولید کارتن سینی شکل به طور معمول از کارتن‌های 5 لایه و 3 لایه استفاده می‌شود. جنس کارتن و تعداد لایه‌های آن با توجه به شرایط محصول، تعداد محصول و وزن سینی، نوع محصول، نحوه چیدمان کارتن‌ها روی هم، نحوه انبارش کارتن‌ها، دمای محیط و شرایط حمل و نقل آن‌ها مشخص می‌شود؛ بنابراین هر تولیدکننده می‌تواند با توجه به ابعاد مد نظرش کارتن‌های سینی شکل را سفارش دهد.

کارتن‌های سینی شکل روباز هستند و بارگیری آن‌ها ساده است. همچنین دستگیره‌هایی که در اطراف کارتن‌های سینی شکل قرار دارند چیدمان و انبارش آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند. 

این کارتن‌ها برای مواد غذایی مانند میوه‌ها، سبزیجات، محصولات رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و نمایش محصولات مختلف در شلف‌های فروشگاه‌ها یک انتخاب مناسب محسوب می‌شوند. چون کارتن سینی شکل به واسطه طراحی و تولیدی که دارد، امکان نمایش محصولاتی مانند نوشیدنی‌ها، رب‌ها و… را که مشتریان فراهم می‌کند.

جهت آشنایی بیشتر با نکات و اصول طراحی بسته بندی مناسب مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

ویژگی‌های کارتن های سینی شکل

کارتن‌های سینی شکل مانند سایر بسته‌بندی‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. از جمله ویژگی‌هایی که این بسته‌بندی‌ها را متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان جابه‌جایی قطعات و محصولات در کاربردهای صنعتی
  • حمل آسان محصولات
  • استحکام بالای کارتن
  • چاپ پذیری بالای کارتن سینی شکل
  • امکان مقاوم‌سازی در برابر رطوبت با پوشش‌هایی مانند سلفون مات یا براق
  • بازیافت پذیر بودن کارتن
  • مناسب بودن کارتن برای استفاده متعدد
  • مقرون به صرفه بودن کارتن
  • امکان تولید در ابعاد مختلف
  • مقاوم در برابر شرایط محیطی و جوی مانند نور و رطوبت

مزیت و ویژگی سینی مقوایی

سخن پایانی

کارتن‌ها انواع مختلفی دارند و با هدف بسته‌بندی محصولات متنوع استفاده می‌شوند. یکی از کارتن‌های مناسب برای بسته‌بندی اقلام فروشگاهی مانند رب، شربت‌ها و نوشیدنی‌ها و… کارتن‌های سینی شکل است. این کارتن‌ها مانند سینی تولید می‌شوند و روباز هستند. دو طرف کارتن نیز مانند سینی دو دسته تعبیه شده تا جابجایی آن راحت‌تر باشد. 

چیدمان محصولات در این سینی‌های کارتنی نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و تجربه خرید خوبی را برای تولیدکننده و فروشنده رقم میزند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش کارت سینی شکل با تیم مشاوره آسان پک در ارتباط باشید. 

سؤالات متداول+ جواب

1) آیا کارتن سینی شکل برای محصولات صادراتی مناسب است؟

با توجه به نوع محصول و مشاوره تیم متخصص بسته‌بندی امکان استفاده از این کارتن‌ها برای محصولات صادراتی هم وجود خواهد داشت.

2) آیا رستوران‌ها می‌توانند از کارتن سینی شکل استفاده کنند؟

این کارتن‌ها برای عرضه محصولات رستورانی و کافی‌شاپی هم گزینه مناسبی هستند.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories