تماس با ما

چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی و افزایش سهم فروش محصول

چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی
4.5/5 - (6 votes)

چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی می‌تواند با هدف آگاهی از برند و معرفی برند جدید به بازار انجام شود. گاهی مواقع نیز برندها برای متمایز نشان دادن خودشان نسبت به طراحی و چاپ اختصاصی دستمال کاغذی اقدام می‌کنند. چون تعداد شرکت‌های فعال در زمینه تولید دستمال کاغذی بسیار زیاد هستند و معرفی برند جدید در بازار کار نسبتاً سختی به نظر می‌رسد.

برای چاپ جعبه دستمال کاغذی و ساخت آن اصول و قواعد مشخصی وجود دارد. این قوانین توسط شرکت‌های تولید کننده جعبه دستمال کاغذی مانند آسان پک رعایت می‌شود، تا محصولات ارائه شده در بازار بتوانند نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان را به خوبی برآورده کنند.

چاپ انواع جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی

در این بخش برخی از نمونه چاپ‌های تبلیغاتی دستمال کاغذی که برای متمایز شدن برندها در نظر گرفته می‌شوند را جهت شناخت بیشتر معرفی کرده‌ایم.

1) دستمال کاغذی با طرح فانتزی

روی این جعبه‌های دستمال کاغذی طرح‌ها و افکت‌های مختلفی نمایش داده می‌شوند که با کمک 4 رنگ، 5 رنگ یا 6 رنگ و بیشتر تولید شده‌اند. این افکت‌ها گاهی مواقع ممکن است یک تصاویر فانتزی باشند که برند برای معرفی خودش در نظر گرفته است.

به عنوان مثال رستوران‌هایی که در شهربازی‌ها فعال هستند، مدارس و مهدکودک‌ها و… و مواردی که با کودکان در ارتباط هستند، ترجیح می‌دهند المان‌های روی دستمال کاغذی را با سلیقه مشتریان خودشان هماهنگ کنند. این طرح‌ها می‌تواند به صورت اختصاصی روی دستمال درج شده باشد، تا برند یا کسب و کار به بهترین نحو به مشتریانش معرفی شود.

2) دستمال کاغذی مخصوص خودرو

شرکت‌های فعال در زمینه فروش خودرو و محصولات مرتبط با آن نیز می‌توانند چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی را با توجه به نیازمندی‌های کسب و کار خودشان سفارش دهند. 

با چاپ نام برند، شعار تبلیغاتی برند و تصاویر اختصاصی روی این جعبه‌ها، برندها می‌توانند به صورت غیرمستقیم بازاریابی خودشان را انجام دهند و خودشان را به افراد مختلف  که نیاز به این محصولات دارند معرفی کنند.

دستمال کاغذی مخصوص خودرو

3) دستمال کاغذی لوکس و ویژه

هتل‌ها و مراکزی که خدمات اختصاصی ارائه می‌دهند به دستمال کاغذهایی نیاز دارند که متفاوت به نظر برسند. دستمال کاغذهایی که حاوی رویه طلایی یا نقره‌ای هستند و شعار برند روی آن‌ها درج شده می‌توانند گزینه مناسبی برای این کسب و کارها باشند. 

البته امکان انتخاب پوشش‌های دیگر که به صورت اختصاصی برای برند آماده شده‌اند و کمک گرفتن از تصاویر خاص مانند نمای هتل، تصاویر طبیعت و… نیز می‌تواند این دستمال کاغذی‌ها را به یک محصول بازاریابی اختصاصی  و لوکس تبدیل کنند.

نکات مهم چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی

همان‌طور که قبلاً در وبلاگ آسان پک ذکر شده، بسته بندی یکی از روش‌های مناسب و اصلی در بازاریابی و ایجاد تمایز در شلف قفسه‌ها است. در تولید جعبه دستمال کاغذی می‌توان با در نظر گرفتن پوشش‌هایی مانند یووی، ورنی و سلفون به استحکام جعبه دستمال کاغذی کمک کرده و به زیبایی و جذابیت آن افزود.

همچنین با یک بسته بندی با کیفیت می‌توانید به مشتریان اطمینان خاطر دهید، محصولی که می‌خرند به لحاظ جنس و کیفیت در شرایط ایده آلی قرار دارد و خرید آن‌ها با ارزش محسوب می‌شود.

از دیگر روش های خلاق و جذاب در تولید جعبه های دستمال کاغذی می‌توان به استفاده از طلاکوب/ نقره کوب و یووی موضعی یا برجسته و هایبربد اشاره کرد. این موارد جلوه ی بسته بندی را بیشتر کرده و باعث می‌شوند بسته بندی لوکس به نظر برسد و در نگاه اول توجه مشتریان را به خودش جلب خواهد کرد. 

دستمال کاغذی لوکس

قیمت چاپ جعبه دستمال کاغذی

برای تعین قیمت چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی باید ابتدا ساختار دستمال کاغذی، نیازمندی‌های مشتری، تعداد رنگ استفاده شده و میزان سفارش جعبه‌ها مشخص شود. بنابراین نمی‌توان رقم ثابتی را برای تولید این محصولات در نظر گرفت.

سخن پایانی

دستمال کاغذی به عنوان یکی از اقلام پرمصرف و کاربردی در بازار شناخته می‌شود. ادارات، هتل‌ها، خودروها، رستوران‌ها و… نیاز به این محصول دارند و می‌توانند آن را سفارشی برای خودشان آماده کنند.  برای سفارش و چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی در ابعاد دلخواهتان و استعلام قیمت چاپ جعبه دستمال کاغذی لازم است که با تیم متخصص طراحی و بسته بندی مشورت کنید. 

حتماً این موضوع را موقع سفارش انواع جعبه دستمال کاغذی در نظر داشته باشید که کیفیت دستمال کاغذی‌ها نیز نقش مهمی در مطرح شدن برندتان دارد و باید دستمال کاغذی‌های باکیفیت را در جعبه‌های زیبا و استاندارد ارائه کنید.

سؤالات متداول + جواب

1) آیا می‌توان روی دستمال کاغذی پذیرایی چاپ تبلیغاتی انجام داد؟

تمام جعبه‌های دستمال کاغذی فضای کافی و مناسب برای چاپ طرح‌ها و شعارهای تبلیغاتی را دارند.

2) بهترین رنگ برای جعبه‌های دستمال کاغذی تبلیغاتی کدام است؟

رنگ‌های مورد نیاز برای چاپ دستمال کاغذی با توجه به نیازسنجی‌های برند و مشاوره تیم بسته بندی انتخاب می‌شوند.

اشتراک گذاری

آخرین ها

موضوعات

Categories